Heippa, jo vuosia lehdissä ja julkisuudessa paistatellut Cheek on onnistunut salaamaan seurusteleeko vai ei. Ajattelin tätä kautta yrittää vastausta onkia, ei luulis olevaan ihna mahdoton selvittää, tahtoo vain tietää onko Jarella tyttöystävä vai ei! Nimiä ei sentään tarvitse paljastaa jos hänen takaa kuitenkin emäntä löytyy :)
Cheek sivilisääty?
16
3846
Vastaukset
- taitaa olla
muistaakseni sillä joku poikaystävä on.. ei se sitä salaile, ainakaan kaveripiirissä kaikki sen tietää
Mä olen varma että,se luuseri on fruittari.
- vastaa
Kysyjä odotti asiallisia vastauksia. jos kaveripiirillä tarkoitetaan TS; Brädi niin he ei ainakaan tiedä asiasta.
- yritä ymmärtää..
Naimaton!
- tää .
tämmönen Cheek on? En ole kyllä ikinä kuullut.
Tarzanissa oli lyllä Cheetah. - että..
se on banaani.. onko hyvä??? :-)
- Cheek vs Cheetah
Molemmat apinoita, mutta Cheetahilla on sentään kykyjä.
- on selväääää
cheek on oikeesti makkarafirma mutta sanalaulaja ja riimittelijä taitaa olla vegetaristi! Tai kannibaali. Primadonna? Fagotti?
- ei kateellinen
raukkaparat ovat jarelle kadeja..tehkää temppu perässä jos pystytte..=O
- Keek0
Eikö kukaan tiedä vastausta kysymykseen?
- kakaduuuu
Keek0 kirjoitti:
Eikö kukaan tiedä vastausta kysymykseen?
Ei oli sinkku, on parisuhteessa jonkun söpön nuorehkon pojan kanssa. Ei asu yhdessä.. Näin ne huhut kaupungilla kertoo
- kaiken mitä
kakaduuuu kirjoitti:
Ei oli sinkku, on parisuhteessa jonkun söpön nuorehkon pojan kanssa. Ei asu yhdessä.. Näin ne huhut kaupungilla kertoo
maailmalla puhutaan.. näitä juoruakkoja/ukkoja aina vaan syntyy lisää ja jotkut tais olla kakalla kun järkeä jaettiin.. menes nyt kiltisti tekee läksyt ja äiti laittaa päikkäreille kivasti.. :D
- treelta
kaiken mitä kirjoitti:
maailmalla puhutaan.. näitä juoruakkoja/ukkoja aina vaan syntyy lisää ja jotkut tais olla kakalla kun järkeä jaettiin.. menes nyt kiltisti tekee läksyt ja äiti laittaa päikkäreille kivasti.. :D
Cheek seurustelee tampereleisen, kauniin mallitytön kanssa, ovat olleet jo jonkin aikaa yhdessä :)
- fgjjjjjj
nii siis ei se seurustele ja tää tieto löyty ihan yhestä n. vuosi(?) sitte tehdystä haastattelusta.
- louise1
Ei sillä oo tyttöystävää....
Ittekkin ajattelin tos yks päivä, mutta löysin sen tuolta internetin ihmeellisestä maailmasta.
Ja älkää haukkuko cheekkii se on ihan hyvä. Mut en mä sitä sano että esais olla mielipiteitä! - :D ....
Jotku sanoo että sil olis nyt ollu säätöä sen yasmminenkanssa? :D
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565340Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212367- 1131592
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2311550- 931477
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681175Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91143Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3021105- 721047