Mä olin yhessä eläinkaupassa ja näin siellä sauvasirkkoja! Pikkusen oli ihanii. Ne kiipeili niitä ihmeen oksia pitkin ja heilutteli jalkojaan. Varsinki ne pienet kynnenmittaset oli ihanii!!! Hullaannuin täysin.
Eli siis: millasii nää sauvasirkat on ja millaselle tyypille ne sopii? Kertokaa please, ku meille ei voi ottaa muuta lemmikkii ku ollaan allergisia.
Kiitti vastauksista etukäteen =)
Sauvasirkka?
uulaluulalaa
1
561
Vastaukset
- sauvasirkoista
Hei!
Minulla on niitä sauvasirkkoja paljon. Ne syövät erilaisia vihanneksia ja kasveja esim. salal kasvia saa kukkakaupasta, ulkoota saa vadelman, tammen, pihlajan lehtiä ym. ja ruokakaupoista voi ostaa VAIN luomuvihanneksia (koska ne eivät ole hyönteismyrkytettyjä). Varmista aina että vihannekset tai kasvit eivät ole myrkytettyjä, koska ne kuolevat heti myrkkyyn. Aikuisina (eli kun ovat luoneet nahkansa 7 kertaa) ne munivat neljä munaa päivässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682640
- 622582
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096