vastaleikauuru ruoho

ihan uutta

aiheuttaa hengenahdistusta,kuin ilma loppus just?
Onko muilla tälläistä,tämä on tullut iän mukana,en ole nuorempana kärsinyt tästä.
Pelottavaa,kun ahdistaa niin kovasti ja väsyttää todella.

8

471

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aloittaja

vastaleikattu ruoho.

• olla homeille

altistunut, kuten minäkin. Aiemmin ei tosiaan ollut tuollaista, mutta nyt on. Melkoinen ongelma, sillä itse joudun pysyttelemään sisätiloissa, kun ruohoa leikataan. Erityisen vaikeaa on silloin, kun ei tuule eli tuuli helpottaa.

• homeallergiaa
        olla homeille kirjoitti:

altistunut, kuten minäkin. Aiemmin ei tosiaan ollut tuollaista, mutta nyt on. Melkoinen ongelma, sillä itse joudun pysyttelemään sisätiloissa, kun ruohoa leikataan. Erityisen vaikeaa on silloin, kun ei tuule eli tuuli helpottaa.

Illalla pitää ruoho leikata ja kaikki ikkunat kiinni.On ollut ongelmana jo vuosia.

• aloittaja
        homeallergiaa kirjoitti:

Illalla pitää ruoho leikata ja kaikki ikkunat kiinni.On ollut ongelmana jo vuosia.

itsekkin leikannut ruohoa monena vuotena nuorempana,ihmettelen jälkeenpäin kun tuli aina huono olo,mutta silloin ei henkeä ahdistanut.
        Mutta,nyt kun asun niin,ettei ole tarvetta ruohoa leikata,se aiheuttaa hengenahdistusta jos vaikka tienvarsilta leikataan.
        Todella vaikeaa hengittää.

• aloittaja
        aloittaja kirjoitti:

itsekkin leikannut ruohoa monena vuotena nuorempana,ihmettelen jälkeenpäin kun tuli aina huono olo,mutta silloin ei henkeä ahdistanut.
        Mutta,nyt kun asun niin,ettei ole tarvetta ruohoa leikata,se aiheuttaa hengenahdistusta jos vaikka tienvarsilta leikataan.
        Todella vaikeaa hengittää.

homeelle olen varmaan altistunut,sillä home tekee samaa ja yskin myös kovasti,väsymys myös,ettei jaksa mitään.

• Samoin täällä
        aloittaja kirjoitti:

homeelle olen varmaan altistunut,sillä home tekee samaa ja yskin myös kovasti,väsymys myös,ettei jaksa mitään.

Joo tekee se täälläkin huonoa oloa. Varsinkin tuntuu tämä bensiinikone leikattu. kaippa bensiinin käyry vielä lisäksi pahentaa itsellä.

• kkkoojjojok

Minulla myös sama juttu! Ihanaa kuulla etten ole ainoa. Jouduin ruohotrimmerin kanssa samaan ahtaaseen autoon. Tuntui, että henki loppuu, tuli paha olo. Nukuin sisälle päästyäni kaksi tuntia.

• pahenee vanhemmiten

Se on just tuota, et tuntuu kuin henki loppus, miksihän tästä ei kerrota enempi ja miksi vastaleikaun ruohon tuoksu ärsyttää näin voimakkaasti?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      3002
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      71
      2881
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1842
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1699
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1667
    6. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      26
      1632
    7. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1620
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1307
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1283
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1279
    Aihe