Heki tippuu

RAVistin

mutasarjaan, eh, eh, eh, eh, eh.

4

153

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SavoRULES

naistensarjaan. Eivät pärjää sielläkkään

• RAVistin

Tippunut teinityttojen rullakiekkosarjaan ja HeinolaBoy pudotti multa kalsarit, järsien ja vääntäen lestasta irti nastahampaillaan finnin joka heilui itsekseen, koska siinä oli elohiiri !

• SavoRULES
        RAVistin kirjoitti:

Tippunut teinityttojen rullakiekkosarjaan ja HeinolaBoy pudotti multa kalsarit, järsien ja vääntäen lestasta irti nastahampaillaan finnin joka heilui itsekseen, koska siinä oli elohiiri !

ei kukaan naikkonen mua huoli, olenhan ruma ja pieni. Navetan ylisillä mulla on oma Jallun lukemispaikka ja teen mä muutakin siellä talouspaperiin. Ensi kaudella pesen jälleen SaPKon pelaajien alasuojat. Niitä on kiva nuuskia, saan kiksejä samalla.

• RAVistin
        SavoRULES kirjoitti:

ei kukaan naikkonen mua huoli, olenhan ruma ja pieni. Navetan ylisillä mulla on oma Jallun lukemispaikka ja teen mä muutakin siellä talouspaperiin. Ensi kaudella pesen jälleen SaPKon pelaajien alasuojat. Niitä on kiva nuuskia, saan kiksejä samalla.

Ei huolinut kukaan, ei edes sosiaalihuollosta tilatut kasvattivanhemmat kun haisin 3 senttiä orastavan rasvanöyhtä kerroksen kovettamana henkisesti lahjattomassa minibykmi kehossani, kasvattivanhempien pyörtyessä päästessä näköetäisyylle härskiintynyttä ruhoani.

Siksi joudun asumaan Heinolan kaatiksella ojarummussa ja nuoleskelemaan SavoRULESin tuomia tonnikalapurkin rasvoja tölkin pohjalta, tinalla valkaistuneella rarvafinnikielelläni.

Leikkikaluna minulla on täällä rummussa vinkuva kumihiiri ja Ladan kampiakseli. Kumihiiren sain yhteislahjana 60v päivänä Seurakunnalta ja Kelalta, kun olin nauttinut jo kunnioitettavan 59v ja 11kk pääeläkettä ja Kunnanelätin sosiaaliavustusta. Vaipparahan Sossu perui, kun sai selville että käytän kestovaippaa.

Täällä rummussa vedän henkeeni ja nuuskutan kumihiiren perää, jota olen uittanut tienvarressa olevan yleisvessan eritesäiliössä. Hajuaistinikin on niin terävöitymyt, että tunnen olevani Heinolan poliisiikoira ja nimeni on Pökäle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2620
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2572
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1762
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1587
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1510
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1450
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1362
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1213
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1167
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe