Auto varastettiin 27.-28.7.09 välisenä yänö kello 00:00-10:00 välisenä aikana Tuusulan Jokelasta.
Autossa on mustat Sabelt-merkkiset kuppipenkit edessä sekä 4x100 jaolla olevat valkoiset alumiinivanteet.
Lisäksi autossa on ajovalojen yläpuolella koko auton levyinen "luomilista".
Rekisterinumero RPB-150.
Kaikki havainnot POLIISILLE
VARASTETTU MUSTA BMW E30 JOKELASTA
BMW E30 vm.-89
4
436
Vastaukset
- kiitä luojaasi,että
pääsit eroon,mene kauppaan ja osta uusi
- BMW E30
BMW E30 kirjoitti:
No eipä se nyt ihan normaali auto ole.
http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=172986Auto on löytynyt. Viestiketjun voi poistaa....
Kiitos. - myös baijjeri
BMW E30 kirjoitti:
Auto on löytynyt. Viestiketjun voi poistaa....
Kiitos.MIstä autosi löytöi, itse kiinnostaa kun Jokelasta tyhjennettiin kaikki mitä autosta irti sai, popit ynm.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465287Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5311812Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77953
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53931- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748