Viime kaudella tuli muutama matsi katseltua tuon streamin kautta ja nyttenkin olisi hienoa katsella. Tänään on tosiaan tuo sport vs kärpät harjoitusottelu mutta kun koitan saada "katseluoikeuksia" tulee seuraavaa viestiä :
"virheellinen hakusana tai palvelu ei ole enää voimassa, palvelun hintaa ei veloiteta liittymästänne"
olen siis 2 kertaa koittanut lähettää viestiä. Vai onko tuo "kaista" jo täynnä?
Helppiä Sportin nettistriimiin
Salak#53/666
2
166
Vastaukset
- Hekifani.
Sportin Gay-pussihousu pelaajilla ja kannattajilla on vain kassit täynnä ja kaistapäisellä hurmoksella ne tyhjätään suklaarasiaan illan hämärissä, ystävien ja hengenmisten tavoin peräruiskeen hakatessa takaseinän perää.
- Hirttomies
parrua perseeseen. Ensi kaudella taas erätauolla sitä saa SaPKon peleissä. Tiedoksi kaikille sama paikka jälleen, olen siellä peppu pystyssä ja odotan melaa vesikielellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041791
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151581- 1441549
- 1011475
- 791407
Vähäjärven koululla kouluampuminen/puukotus, 23 loukkaantunutta
Tekijä ilmeisesti mamu onko lisätietoa kellään221340- 1191249
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2761178- 691051
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o181034