Kaverini (18v) meni sitten kihloihin kolmen vuoden seurustelun jälkeen. Mies on häntä muutaman vuoden vanhempi. Mitä ihmettä voin viedä lahjaksi! Vai täytyykö kihlajaisiin ylipäänsä viedä jotain? Olen opiskelija joten rahaa on erittäin niukasti. Varsinkin kun kesälomarahat ovat jo loppu.
Kihlajaislahja nuorelleparille?
3
1436
Vastaukset
- :o)
Tapana on, että vain lähimmäiset (eli vanhemmat jne) antavat lahjan. Ystäviltä riittää ihan hyvin kortti. :)
- tytsyliiniin
Jos puhutaan ihan kaverista, niin joku kortti ja vaikka pussi/rasia sydämen muotoisia karkkeja/suklaata on hyvä. Jos kyse on läheisestä ystävästä, niin voi jo harkita vähän "hienompaa", mutta ei senkään tarvitse enempää 20e maksaa, todellakaan. Esimerkiksi kaksi hienoa ja vähän erikoisempaa shamppanjalasia tai ihan vain pullo kuohuvaa kortin kera.
- njuuu
Mun mielestä ei tarvi mitään lahjoja. Mä en ainakaan odottais keltään kihlajaislahjoja jos kihloihin mentäis. Sitte vasta ku on häät, vaikka ei sillonkaan lahja oo pakollinen, mutta sen ymmärrän, jos hääparilla on menny paljo rahaa ruokiin ja juomiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 853141
- 883003
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191792- 271691
- 211681
- 241677
- 481317
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321316Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299