myydään leopardigekko + terraario

mandy

Myyn noin 4 vuotiaan leopardigekon ja terraarion kaikilla varusteilla. pakettiin sisältyy terraarion lisäksi kohkdevalaisin (lämpölamppu) ajastin, kivi, kanto, hiekkaa, kalkki ja vesikipot, kalkkia. sirkkojen ruokaa yms...

hinta: 200 euroa email: mandy_d@jippii.fi

13

2529

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Piivi

Onko leogekkosi uros vai naaras?

• mandy

noin 4 vuotias tyttö on kyseess'

• lih

mishäsh päin suomea olet????????????????

• mandy

Vaasasta!

• maria
        mandy kirjoitti:

Vaasasta!

onx siitä kuvaa jossain. onx se terve. mitä sairauksia sil on ollu. nimi?

• mandy
        maria kirjoitti:

onx siitä kuvaa jossain. onx se terve. mitä sairauksia sil on ollu. nimi?

jos sä laitat mulle mailia niin voin laittaa kuvan? sairauksia ei ole ollut. Timi on nimi mut ei se sitä tiä tuntee vaan mun äänen! tuola herppi.net sivuilla on tosi paljon tietoa.

eli mun maili on mandy_d@jippii.fi

• Anni

Pystyisikö Timiä kuljettamaan Ouluun? Voitko lähettää kuvia sähköpostiin? Olisin kiinnostunut:)

• Anni

Minkä ikäiseksi nämä leopardigekot yleensä elävät?

• sepä se

Nämä leopardigekothan voivat vangeudessa elää jopa 15-vuotiaiksi, joten ei tosiaan lemmikki joka hankitaan hetken mielijohteesta. Niin kuin ei kyllä mitkään muutkaan.

• sepä se
        sepä se kirjoitti:

Nämä leopardigekothan voivat vangeudessa elää jopa 15-vuotiaiksi, joten ei tosiaan lemmikki joka hankitaan hetken mielijohteesta. Niin kuin ei kyllä mitkään muutkaan.

Ja luulisi, että jos nimimerkki "Anni" olisi ko. eläimestä tosiaan niinkin kiinnostunut, niin olisi sen verran edes leopardigekoista lukenut, että tietäisi niiden odotettavan eliniän.

• anton95

Hei!
      Löydettiin tämä ilmoitus kun netistä etsittiin myytäviä gekkoja. Onko omasi jo myyty? Asumme myös Vaasassa!

• anton95

Moi! Mua kiinnostais toi gekko... Antaisin sen lahjaksi yhdelle sukulaiselleni...

• *Tirsk*

7 vuotta wanhaan ilmotus...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      39
      5070
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      512
      1652
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1090
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1008
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      943
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      911
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      860
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      814
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      793
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      738
    Aihe