Eipä oikeen lähe lentoon enää mikään.
Kannattasko jo luoda se hauta umpeen?
Kuollut mies-kuollut palsta
7
355
Vastaukset
- juusoko
näin kesäaikaan kaikki on hiljaista...muutenhan tää on aktiivisimpia artistipalstoja! Mee ihmettelemään noille palstoille, joiden kohteet on vielä elossa..vaikkapa Agnes Pihlava ja Ilkka Jääskeläinen...
- JuicenMusaElää
Aloittaja voi itse vetää vi...ltin päähänsä ja tehdä sen alla mitä haluaa.Kunhan ei ole lopettelemassa nerojen palstoja.
NIH !!! - Krooh-pyyh
JuicenMusaElää kirjoitti:
Aloittaja voi itse vetää vi...ltin päähänsä ja tehdä sen alla mitä haluaa.Kunhan ei ole lopettelemassa nerojen palstoja.
NIH !!!Justiin teidänlaisille nuoleskelijoille Juike pruukasi vittuilla. Mitä te enää omaa egoanne tämmösellä saitilla nostatte, ei se siitä nousta voi.
Eikä Juike mikää "nero" ollu, yhensortin savolainen sanaseppo vaan - EIKÄ JUIKE
Krooh-pyyh kirjoitti:
Justiin teidänlaisille nuoleskelijoille Juike pruukasi vittuilla. Mitä te enää omaa egoanne tämmösellä saitilla nostatte, ei se siitä nousta voi.
Eikä Juike mikää "nero" ollu, yhensortin savolainen sanaseppo vaankyllä juice varmaan vittuilis sullekin kun et kirjaimia tunne,oli se niin tarkka äijä mitä se kirjotti ja puhui.kannattas varmaan perehtyä juicen tuotantoon vähä paremmin.
- kskks
Krooh-pyyh kirjoitti:
Justiin teidänlaisille nuoleskelijoille Juike pruukasi vittuilla. Mitä te enää omaa egoanne tämmösellä saitilla nostatte, ei se siitä nousta voi.
Eikä Juike mikää "nero" ollu, yhensortin savolainen sanaseppo vaannuoleskelua ole! Jos nerokas sanaseppo Juice oli siitä ei pääse mihinkään; hyvi'ä sävellyksiä, nerokkaita sanoituksia. Ihmisenä - no oli mitä oli!
- vittuile
kun et osaa!
- Afroditen_poika
...kuin vittuilet, etkä sitäkään tyylikkäästi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018073- 1075667
- 2795013
- 494963
- 763737
- 562960
- 642677
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222518Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 442393