Kaislaleikkureista

Os-KaRi-58

Hei lueskelin tossa vanhoja viestejä ja huomasin puolesta ja vastaan olevia mielipiteitä leikkureista. Itselläni on moottoroitu leikkuri ja olen tosi tyytyväinen. Helppoa ja siistiä. Eka vuoden jälkeen kaisloja oli huomattavasti vähemmän, tänä vuonna ei juuri ollenkaan. Voin nauttia näköalasta järvelle täysin siemauksin. Suosittelen. Kaislatonta kesää.

7

2023

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lehdessä

oli joku vuosi omatekoinen malli: voi ottaa vaikka vanhan viikatteen terän ja kiinnittää siihen keskelle holkin pieneen kulmaan. Kiinnike terän toisesta päästä poistetaan. Laitetaan terä pitkään varteen. Veneestä heittämällä ja itseen päin vetäisemällä hyvin katkeavat. meillä on ollut käytössä muutamana kesänä, ja vähitellen isotkin ruovikot häviää. Haravan voi tehdä puusta, jonka poikkilavassa on nauloja piikkeinä. Hyvä soutaja-huopaaja pitää olla mukana, liivit tietenkin.

• kokemusta on

Ruovikot lähtee. heti keväällä kun alkaa kasvaa, niin pitää leikata ensimmäisen kerran. Ei saa antaa puutua ruovikon, silloin leikkaaminen on rankempaa.

• Mökkierakko

Mistä olet moisen leikkurin hankkinut, tulis tännekin tarpeeseen.

• kaislaton kesä

Mikkelistähän minä sen hommasin, kaveri tekee koneet itse. Kannattaa ostaa,
        on nimittäin tosi hyvä laite. Vielä ehdit leikata tänä kesänä ja jälki näkyy jo ensi kesänäkin. Suosittelen lämpimästi!

• kesän lapsi

Itselläni on myös moottorileikkuri ja nyt myös naapurimökkiläiset haluavat kaislansa pois, joten kysyivät josko leikkaisin. Kehotin heitä hommaamaan oman. On se vaan kätevä keksintö.

• kohti kesää 2010

On tullut kokeiltua kaiken maailman hilavitkuttimia, ja nyt ois hyvät neuvot tarpeen. Alkaa nimittäin olla mitta täysi. On ahvenruohoa ja kaislaa joten mikä neuvoksi? Ensi kesä tulee joka tapauksessa ja silloin on ratkaisu oltava selvillä. APUA jos tiedät toimivan ratkaisun niin kerro ihmeessä.

• kesän lapsi

Kesä tulee aina talven jälkeen ja silloin on oltava valmiina. Minä ostin Mikkelin miehen leikkurin ja naapurit kattelee kateellisena. Katoppa kaislaleikkuri.net sivuja , sieltä saat tiedot leikkurista. On hyvä, voin suositella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      73
      2815
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2703
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1792
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1637
    5. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      16
      1580
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1570
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1412
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1267
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1243
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1229
    Aihe