PDC - Gran Porto vai Sandol Playacar?

lomailija

En osa päättää, kumman hotellin valitsen: Gran Porto Realin tai Sandos Playacar Beach?
Sandos vaan 100 euroa halvempi ja asu keskustan ulkopuolella, mutta tykkän paikasta enemmän ainakin kuvien perusteella.
Onko joilla kokemuskia?

Onko vielä lähtijöita Tjäreborgilla 6.12 Meksikoon?
Kaipaisimme matkaseuraa:)

1

464

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RUM

Olin tyttöystäväni kanssa Gran Porto Realissa kaksi viikkoa helmi-maaliskuun vaihteessa. Me ainakin tykästyimme kyseiseen hotelliin. Hotellin sijainti oli siinä mielessä loistava, että pääkatu eli 5th avenue sijaitsi vain 100 metrin päässä hotellista.
      Meillä oli junior suite ocean view huone ja all inclusive. Henkilökunta oli erittäin ystävällistä ja palvelualtista. Tykkäsimme myös, että hotelli oli sopivan kokoinen ja tunnelmaltaan ei niin hektinen. Sandos Playacar on huomattavasti suurempi hotelli.
      Porto Realin ravintolat olivat ihan ok mutta ei mitään suuria makunautintoja. Tykkäsimme eniten italialaisesta ravintolasta. Buffet ravintolan aamiainen oli myös todella hyvä ja monipuolinen. Itse voisin matkustaa kyseiseen kohteeseen ja hotelliin uudestaan. Sandos Playacarista en voi kommentoida enempää, koska näin sen ainoastaan bussin ikkunasta. Ihan hienolta sekin näytti. Luulen, että aivan sama kumman näistä hotelleista valitset niin et mitään suurta pettymystä joudu kokemaan. Toivottavasti näistä vinkeistä oli apua. Hauskaa matkaa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      90
      3255
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      88
      3033
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1872
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      19
      1832
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      30
      1757
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      21
      1701
    7. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1687
    8. Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!

Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi
      Tv-sarjat
      34
      1369
    9. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1327
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1319
    Aihe