"... minulla on se usko Jumalaan,että niin käy kuin minulle on puhuttu"( Apt. 27.25)
Muutamia vuosia sitten Amerikkaan matkustaessani tutustuin laivan kapteeniin, joka oli todella Jumalaa pelkäävä mies. Ohittaessamme New Founlandin rannikkoa hän kertoi minulle: Edellisellä matkalla viisi viikkoa sitten tapahtui jotakin sellaista, mikä muutti koko hengellisen elämäni.
Laivallamme matkusti silloin Yrjö Müller Bristolista. Olin ollut kannella yhtä mittaa 24 tuntia. Müller tuli luokseni ja sanoi:" Kapteeni, tulin ilmoittautumaan teille, että minun on oltava Quebecissa lauantai-iltapäivään mennessä." "Se on mahdotonta." "Vai niin", Müller sanoi."Jos teidän laivanne ei voi viedä minua sinne ajoissa,silloin Jumala varmaan vie minut omalla tavallaan.Sillä 57 vuoteen en ole kertaakaan rikkonut lupaustani.Lähtekäämme alas hyttiin rukoilemaan!"
Katsoin tuota Jumalan miestä ja ajattelin itsekseni,että mistähän mielisairaalasta hän lienee tullut. En ollut koskaan kuullut moista ehdotusta. Sanoin:" Herra Müller,tiedättekö kuinka sakea tämä sumu on ?" Hän vastasi:"En. Minun silmäni ei ole sumun sakeudessa vaan elävässä Jumalassa. Hän hallitsee elämäni jokaista olosuhdetta ja tilannetta."
Hän polvistui ja rukoili mitä yksinkertaisimman rukouksen. Sitten minä aloin rukoilla, mutta hän kätensä minun olkapäälleni ja pyysi,etten rukoilisi. "Sillä", hän sanoi, "Ensiksi,te ette usko Hänen vastaavan.Toiseksi,minä uskon Hänen jo vastanneen,eikä ole enää mitään aihetta teidän rukoilla."
Katsoin Mülleriin hänen sanoessaan:" Kapteeni,olen tuntenut Herrani 57vuotta, eikä niiden aikana ole tullut päivääkään,etten olisi päässyt Kuninkaan vastaanotolle. Kapteeni nouskaa ylös ja avatkaa ovi ja saatte nähdä,että sumu on haihtunut." Nousin ja katso: sumu oli todellakin haihtunut.
Lauantai iltapäivänä Yrjö Müller oli Quebecissa kokouksessaan.
Kirjasta: Virtoja erämaassa
Päivän sana
9
343
Vastaukset
- huomaa.
ilmavallan hallitsija, joka tekee tuollaisia ihmeitä
- Pikakirjoittaja
hän saattaa kutsua rukoillessaan demoneita. Siksi kiellän jyrkästi tiettyjen ihmisten rukoukset puolestani, vaikka jotkut ääriuskovat ja hurmostelijat niitä minulle väkipakolla tyrkyttävät. Minulla on karuja kokemuksia väärien rukouksista. Eräs läheiseni on vakavasti sairas. Olen valtavasti rukoillut hänen puolestaan erään uskon sisaren kanssa, ja ihme tapahtui, rukouksiin vastattiin. Myös eräät toiset ystäväni ja omaiseni varmasti rukoilivat hänen puolestaan.
Mutta kuinka ollakaan, kun kaiken piti olla hyvin, ja läheiseni pääsi sairaalasta, kaiken selvittyä, sain vieraan eräästä seurakunnasta. Tuo ihminen ei ole Jumalasta, sen olen sittemmin karvaasti tullut huomaamaan. Kerroin hänelle läheiseni asian, ja kiitin samalla Jumalaa siitä, kuinka Hän vastasi hätähuutoomme sairaan puolesta. Näin kuinka tuon ihmisen ilme muuttui. Hän ei koskaan ole hyväksynyt kenenkään muun rukousta oikeaksi, ja korostanut vain omaansa.
Hän halusi heti välttämättä rukoilla tämän lähiomaiseni puolesta. Hän rukoili vielä toiseen kertaan ennen lähtöään, en tiedä miksi. Seuraavana päivänä lähiomaiseni tila romahti, ja hän oli kuolemaisillaan. Pitkän ja tuskallisten sairaalaoperaatioitten jälkeen hän yhä on heikkona, ja odottaa uusia toimenpiteitä. Uskon vahvasti, että tuo ilkeä ihminen lähetti demonihenget läheiseni kimppuun. Mutta Jumala on voimakkampi, ja varmasti parantaa läheiseni. Kielsin tuota ihmistä sittemmin enempää rukoilemasta, ja olen pyytänyt Taivaan Isää, että Hän estää pimeän hyökkäykset voimallaan.
Moni ei usko tätä, vaan sanoo nyt, että luulen asioista noin. En luule mitään, vaan tunnistan henget. Tiedän, että pahoja enkeleitä on, ja ihmiset jotka palvelevat Jumalan nimissä muka toista herraa, saattavat rukoilla saatanaa kiusaamaan sydämestään uskovia. Vaistoan aina pahan ihmisessä. Siksi Raamatun sanoma pitää paikkansa: Meillä ei ole taistelu verta ja lihaa vastaan, vaan pahoja henkivaltoja vastaan taivaan avaruuksissa. Joissakin ihmisissä on demoneita. Tunnistan riivaajat ihmisissä, ja siksi en välitä tiettyjen ihmisten seurasta esimerkiksi. - sitä että.
Pikakirjoittaja kirjoitti:
hän saattaa kutsua rukoillessaan demoneita. Siksi kiellän jyrkästi tiettyjen ihmisten rukoukset puolestani, vaikka jotkut ääriuskovat ja hurmostelijat niitä minulle väkipakolla tyrkyttävät. Minulla on karuja kokemuksia väärien rukouksista. Eräs läheiseni on vakavasti sairas. Olen valtavasti rukoillut hänen puolestaan erään uskon sisaren kanssa, ja ihme tapahtui, rukouksiin vastattiin. Myös eräät toiset ystäväni ja omaiseni varmasti rukoilivat hänen puolestaan.
Mutta kuinka ollakaan, kun kaiken piti olla hyvin, ja läheiseni pääsi sairaalasta, kaiken selvittyä, sain vieraan eräästä seurakunnasta. Tuo ihminen ei ole Jumalasta, sen olen sittemmin karvaasti tullut huomaamaan. Kerroin hänelle läheiseni asian, ja kiitin samalla Jumalaa siitä, kuinka Hän vastasi hätähuutoomme sairaan puolesta. Näin kuinka tuon ihmisen ilme muuttui. Hän ei koskaan ole hyväksynyt kenenkään muun rukousta oikeaksi, ja korostanut vain omaansa.
Hän halusi heti välttämättä rukoilla tämän lähiomaiseni puolesta. Hän rukoili vielä toiseen kertaan ennen lähtöään, en tiedä miksi. Seuraavana päivänä lähiomaiseni tila romahti, ja hän oli kuolemaisillaan. Pitkän ja tuskallisten sairaalaoperaatioitten jälkeen hän yhä on heikkona, ja odottaa uusia toimenpiteitä. Uskon vahvasti, että tuo ilkeä ihminen lähetti demonihenget läheiseni kimppuun. Mutta Jumala on voimakkampi, ja varmasti parantaa läheiseni. Kielsin tuota ihmistä sittemmin enempää rukoilemasta, ja olen pyytänyt Taivaan Isää, että Hän estää pimeän hyökkäykset voimallaan.
Moni ei usko tätä, vaan sanoo nyt, että luulen asioista noin. En luule mitään, vaan tunnistan henget. Tiedän, että pahoja enkeleitä on, ja ihmiset jotka palvelevat Jumalan nimissä muka toista herraa, saattavat rukoilla saatanaa kiusaamaan sydämestään uskovia. Vaistoan aina pahan ihmisessä. Siksi Raamatun sanoma pitää paikkansa: Meillä ei ole taistelu verta ja lihaa vastaan, vaan pahoja henkivaltoja vastaan taivaan avaruuksissa. Joissakin ihmisissä on demoneita. Tunnistan riivaajat ihmisissä, ja siksi en välitä tiettyjen ihmisten seurasta esimerkiksi.sinussa itsessäsi voisi olla noita kaikkia olentoja, joita projisoit toisiin uskoviin?
- Pikakirjoittaja
sitä että. kirjoitti:
sinussa itsessäsi voisi olla noita kaikkia olentoja, joita projisoit toisiin uskoviin?
Jumala siunaa minua ja rukouksiini vastataan. Lisäksi en tule toimeen pahojen ja valehtelevien ihmisten kanssa, mutta hyvien ja rehellisten kanssa tulen. Ei satana viihdy Jeesuksen oman seurassa, eikä Jeesus satanan.
- sitten siitä.
Pikakirjoittaja kirjoitti:
Jumala siunaa minua ja rukouksiini vastataan. Lisäksi en tule toimeen pahojen ja valehtelevien ihmisten kanssa, mutta hyvien ja rehellisten kanssa tulen. Ei satana viihdy Jeesuksen oman seurassa, eikä Jeesus satanan.
Kerro sitten jokin esimerkki, kuinka uskosi ilmenee arjen tasolla?
- Pikakirjoittaja
sitten siitä. kirjoitti:
Kerro sitten jokin esimerkki, kuinka uskosi ilmenee arjen tasolla?
Miten uskosi ilmenee arjen tasolla muuten, kuin esittämällä kysymyksiä toisille. Uskallatko yhtään kirjoitusta nimetä, missä olet kirjoittanut? Millä nimimerkeillä?
Kerro ihmeessä, luemme mielenkiinnolla, mitä sinulla on tuotavaa meille!
- tuhat ja yksi
Ameriikkaan - Kerro vain reippaasti jotta satavuotta vanhoista harhoista kirjoittelet.
Tuo Helluntailiike on jo riittävästi harhojaan esitellyt .
Ja miksi ja minä lauantaina kun oisi edes vuosisadan tarkuudella ilmoitettu . - keskustelussa
oletko helluntailainen ja onko etunimesi "Jorma"?
- Mikämikämikämikä?
Ei pidä olla liian utelias.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496435Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6562737Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831229- 841175
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.901160Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611103- 891090
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2801084- 71985
- 229870