Miten word tiedoston voi muuttaa pdf:ksi? Onko netissä ladattavissa ohjelmaa tähän, siis ilmaista sellasta? Wordisä en ilmeisesti pystyny tuota muutosta tekeen...Huono word versio kai
Word tiedosto PDF:ksi?
11
476
Vastaukset
- viljokotipoika
pdfcreator on "tulostinajuri" millä saa tehtyä pdf:fät kaikista ohjelmista millä voit tulostaa.
OpenOfficessa on suora vienti PDF:ksi, suosittelen kovin vanhan Officen Wordin vaihtamiseen OpenOfficeen muutoinkin.
- ehkäpä tämä
outo kysymys, uudella koneella en ole kertaakaan avannut worksia, saakos sillä nuo tehtävät tehtyä?
ehkäpä tämä kirjoitti:
outo kysymys, uudella koneella en ole kertaakaan avannut worksia, saakos sillä nuo tehtävät tehtyä?
Ei Worksissa tietääkseni ole juuri mitään standarditiedostomuotoihin vientiä, sehän on vain MS Officen kastroitu halpisversio.
- tiedosta
Kollimaattori kirjoitti:
Ei Worksissa tietääkseni ole juuri mitään standarditiedostomuotoihin vientiä, sehän on vain MS Officen kastroitu halpisversio.
niin ajattelinkin.
- toinen apuohjelma
ehkäpä tämä kirjoitti:
tuohon hommaan, Cutepdf
http://www.download.fi/tyopoyta/pdf/cutepdf_writer.cfm
asentuu (kuten PdfCreatorkin) printteriksi joten sillä
voi muodostaa .pdf:n kaikilla ohjlemilla joilla nyt pystyy
tulostamaan, siis myös works:lla.
Tekee tiiviimpää koodia kuin pdfcreator. - 3mice
toinen apuohjelma kirjoitti:
tuohon hommaan, Cutepdf
http://www.download.fi/tyopoyta/pdf/cutepdf_writer.cfm
asentuu (kuten PdfCreatorkin) printteriksi joten sillä
voi muodostaa .pdf:n kaikilla ohjlemilla joilla nyt pystyy
tulostamaan, siis myös works:lla.
Tekee tiiviimpää koodia kuin pdfcreator.Vista Home Premium'issa pdf-virtuaalitulostin valmiina, sen kuin valitsee tulostinluettelosta. Tekee hiemaan raskaamman pdf:n kuin esim. CutePdf, mutta toimii ihan hyvin.
- Vistassa on
3mice kirjoitti:
Vista Home Premium'issa pdf-virtuaalitulostin valmiina, sen kuin valitsee tulostinluettelosta. Tekee hiemaan raskaamman pdf:n kuin esim. CutePdf, mutta toimii ihan hyvin.
mutta minulla on tässä Win2000 pro...
- ....
Vistassa on kirjoitti:
mutta minulla on tässä Win2000 pro...
Olit siis ketjussa toinen tai kolmas kysyjä, ja kukaan ei saa tolkkua, kuka on mikä, kun ei käytetä nimimerkkiä tai sitä vaihdellaan.
- näinhänseon
.... kirjoitti:
Olit siis ketjussa toinen tai kolmas kysyjä, ja kukaan ei saa tolkkua, kuka on mikä, kun ei käytetä nimimerkkiä tai sitä vaihdellaan.
"Olit siis ketjussa toinen tai kolmas kysyjä, ja kukaan ei saa tolkkua, kuka on mikä, kun ei käytetä nimimerkkiä tai sitä vaihdellaan."
Mutta minkäs teet :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038182- 1105733
- 2875158
- 535146
- 773803
- 583021
- 662737
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222538Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452471