Brenenin hotellit

Bremenin matkaaja

Olisiko jollakulla vinkkejä halpaan ja hyvää hotelliin Bremenissä? Netissä vaihtoehtoja on ihan liikaakin...
Hinta voisi olla n.50-60/yö ja melko lähellä keskustaa.

3

733

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hanseatic Bremen
      • veera123

tai ihan siitä läheltä kannattaa ottaa hotelli, jos haluaa hyvältä paikalta.
        Jos taas haluaa kulkea ratikalla lentokentälle, niin ratikan nro 6 reitin varrelta kannattaa ottaa hotelli. Parhaimmat hotellit taitavat olla lähellä ko ratikkareittiä ja jokea kumpaakin.

Rautatieaseman lähistön hotelleissa voi olla levoton ympäristö. Jos haluaa jonnekin vähän syrjemmälle, mutta silti hyvään hotelliin, niin sitten Burgerparkissa taitaa olla hyvä hotelli myös. Se on iso puistoalue keskustassa.

Suosittelen Bremeniin menijöille pannukakkulaivaa ihan siinä keskustassa joen rannassa. Saksalaiset hallitsee nämä jälkiruokajutut. Et varmasti pety.

• kolmatta kertaa lähtevä

halvalla on saanut mitään hyvää?
      No, Accordhotelleissa on kohtalainen taso ja kyllähän siellä yöpyy. Itse esim. olen ollut Ibis Altstadt hotellissa viime vuonna. Vähän oli nuhjuinen.
      Hyviäkin hotelleja voi saada edullisesti, jos vähän hintoja seuraa. Itse lähdemme Hiltoniin (jonka sijainti on Ramadan kanssa omaa luokkaansa n. 50 m. raatihuoneelle). Deluxe-huone aamiaisella (joka ei normaalisti kuulu Saksassa huonehintaan) on nyt kahdelta 87 euroa vuorokausi eli hiukan lisää maksamalla voit saada todella hyvän hotellin ja hyvältä paikalta, jolloin liikkumiseen esim. ratikalla ei mene aikaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      90
      3265
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      88
      3043
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1872
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      19
      1842
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      30
      1767
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      21
      1701
    7. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1687
    8. Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!

Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi
      Tv-sarjat
      34
      1379
    9. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1327
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1319
    Aihe