Vara-teriä?

Ei näin

Ei jumankauta että ihminen osaa olla tyhmä. Nimittäin minulla ei varsinaisesti ollut mitään kokemusta noista piirtopöydistä (vaikka kiinnostusta toki löytyi) ennen kuin päätin ostaa pixmania.comista tuollaisen Genius G-Pen F610 piirtopöydän pari kk sitten. Halpa kun oli ja minä tällainen amatööri..

No, ihan hyvinhän se on pelannut tähän asti kunnes tänään sitten yhtäkkiä huomasin että kaksi kolmesta vara-terästä jotka tulivat kynän mukana ovat jo kuluneet ja nyt onkin jo viiminen menossa. Koitin etsiä eri verkkokaupoista ja pixmaniasta noita teriä ja kyniä mutta kun ei tahdo löytyä sitten millään. Neuvot alkavat olla hitusen vähissä. Help? :-S

Kiitos kaikille jo etukäteen vastanneille!

5

692

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • animator323

joku väärä tekniikka sulla jos teriä menee kuin mustekynissä :)

Eihän sitä tarvii kuin kevevyesti liuttaa siinä tabletilla.. tai sitte tuo tablettisi on tosiaan paska jos vaatii oikeen painamista. Wacom Bambo One on hyvä ja halpa (50 egee).

Mulla kans yks turha ostos:
      http://www.baari24.net/index.php?action=vthread&forum=1&topic=11

Vaatii painamista - en tykkää - saat halvalla :)

ps. siin on varateriä

• plkplk

Mulla ollut Wacomin pöytä pitkään eikä teriä ole mennyt yhtään.

• munch 25

ei kannata ollenkan sortua noihin pilipalipöytiin.ostakaa heti kunnollinen wacom,ei tartte tuskailla.kunnollisella tarkoitan intuos sarjan pöytää enkä mitään wacomin halvinta pöytää.A 6 kokoinen pöytä maksaa jonkun 230 e,mutta sillä piirtää vuosikaudet eikä tartte raivota. A 6 kokoinen on itselleni paras koko,isot on mielestäni hankalia ja kömpelöitä.

• animator323

Mä oon piirrelly vuoskausia huvinpäiten wacomin halvimmilla enkä kyllä koe, että pöytä olis liika onneton. Tietty jos oot pro artisti niin sitte varmaan niin. Mun kaltaiselle harrastelijalle ihan ok valinta.

http://free.streethost.com/~animetutor/

• ostaa
        animator323 kirjoitti:

Mä oon piirrelly vuoskausia huvinpäiten wacomin halvimmilla enkä kyllä koe, että pöytä olis liika onneton. Tietty jos oot pro artisti niin sitte varmaan niin. Mun kaltaiselle harrastelijalle ihan ok valinta.

http://free.streethost.com/~animetutor/

kallis piirtopöytä? Minulla on myös wacomin halvimpia piirtopöytiä, ja hyvin sillä olen rullaillut. Ei ongelmia. Kaverini osti vasta (noin kuukausi sitten) Wacom Intuos4 A6, ja nyt on vaihtanut sen halvempaan Wacomiin, samanlaiseen kun minulla. Hän vaihtoi sen siksi, koska Intuos sekoili ja saattoi sammua kesken piirtämisen. Että semmosta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2713
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2654
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1792
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1617
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1550
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1480
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1392
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1233
    9. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      40
      1203
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1197
    Aihe