Adoptio?

Yksinhuoltaja?

Hei!

Eikö mistään maasta voisi adoptoida lasta yksinhuoltaja?

Minkäs sille voi, jos ei ole miestä kohdalle sattunut oikeanlaista, kunnollista ja vastuuntuntoista...

Ymmärrän kyllä, että adoptiolapsia annetaan vain kunon perheisiin, eli on äiti ja isä. Silloin lapsi kasvaa, oikeanlaisissa olosuhteissa: hän saa oikean maailman kuvan siitä, että lapsen syntymiseen tarvitaan mies ja nainen, ja sillon hänellä on isä ja äiti kuva, eli on miehestä ja naisesta jokin esimerkki, toisin kuin niillä joilla on vain äiti tai isä.

Onko minun siis mahdollista olla vain sijaisäiti?

Haluaisin ihan oman lapsen, enkä sijaislasta, mutta jos en saa adoptoida, niin sijaisvanhemmuuskin on hyvä juttu.

Tahtoisin auttaa. Olen jo monen ulkomaalaisen lapsen kummi, mutta haluaisin omankin lapsen, jonka kasvattaa.

Saa kertoa myös sijaisvanhemmuudesta!

Mikä on käytäntö?

-Kiitos-

3

402

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • adoptio- että

sijaisvanhemmaksi voi alkaa myös yksinhuoltaja. Adoptoidessa ovat mahdollisia tietyt kohdemaat (katso palvelunantajien sivuilta lisää ohjeita) ja yksinadoptoiville yleensä sijoitetaan hieman vanhempia tai special needs lapsia. Tällä hetkellä yksinadoptoivien adoptiokiintiöt ovat vain niin ruuhkautuneet, että uusia hakemuksia ei edes oteta vastaan! Voit seurata asiaa Pelastakaa lapset Ry:n ja Interpedian sivuilta. Interpedialla on myös hyvä kysymys- ja vastauspalsta, joka voi tarjota sinulle lisäinformaatiota.

• annaliisa556

olen 35 vuotias perheen äiti. Olen adoptoinut 3 lasta Afrikasta. Jos pariskunta ei ole almis hankkimaan omia lapsia, niin adoptointi kannattaa, se on ison harkinnan alla. Olen valmis hankkimaan vielä neljännen lapsen. Lapseni ovat iloisia ja minä ja aviomieheni onnellisia.Ihanaa!

• ilmaista
        annaliisa556 kirjoitti:

olen 35 vuotias perheen äiti. Olen adoptoinut 3 lasta Afrikasta. Jos pariskunta ei ole almis hankkimaan omia lapsia, niin adoptointi kannattaa, se on ison harkinnan alla. Olen valmis hankkimaan vielä neljännen lapsen. Lapseni ovat iloisia ja minä ja aviomieheni onnellisia.Ihanaa!

tarkoitan nyt että, lapsen adopotoiminen ulkomailta on tosi kallsita puuhaa...

Itselläni ei siihen varaa olisi , vaikka itsekin lasta kovasti haluan, muttei ole saopivaa miestä minullekkaan löytynyt...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      101
      1704
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      15
      1541
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      140
      1454
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      98
      1420
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      76
      1336
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      118
      1195
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      273
      1100
    8. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      1011
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      18
      975
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      38
      972
    Aihe