Eiköhän tuo Ahosen "paljastus" iltalehdessä kerro kaiken oleellisen lajista nimeltä mäkihyppy.
Suomalaisten itsetuntoa on jo vuosia pönkitetty todellisella marginaalilajilla, jossa voi tehdä ennätyksen KRAPULASSA!
Ei nyt ihan äkkiseltään tulee mieleen mitään oikeaa urheilulajia, jossa moinen olisi mahdollista.
Huippu-urheiluako?
5
847
Vastaukset
- jussi_82
Siinä on helvetin naivi kaveri, luulee että huippu-urheilua jaksetaan vuodesta toiseen, jollei välillä voi nollata..Näitä nyt löytyy eri lajeista, sinisilmäistä luulla että media kaivaa jokaisen yleisurheilijan, hiihto-urheilijan, jääkiekkoilijan ym. kännittelyt esille. Joka lajissa näitä tapahtuu, johto "peittelee" (ei vaan kerro), että on saatettu jotain ottaa..ketä se nyt kiinnostaa? Joskus voi tulla parempaakin tulosta jos kerran-pari kaudessa ottaa..
- msi
Se voittaa kenelle sattuu paras tuuri tuulen suhteen ja kuka viitsii laihduttaa itseään eniten. En ole seurannut sitä vuosikausiin.
- Jees jees
"En ole seurannut sitä vuosikausiin."
Silti tulet tälle palstalle? Ihme tyyppi. - grgrggr
Jees jees kirjoitti:
"En ole seurannut sitä vuosikausiin."
Silti tulet tälle palstalle? Ihme tyyppi.Joo kyllä huippu-urheilijakin on ihminen, eikä todellakaan monikaan elä sillä tyylillä niin kuin kaikki terveysterapeutit suosittelis.. hyvin harvat ovat absolutisteja ja kyllä silloin kisareissuilla otetaan olut jos toinenkin.. Ei se elämä ole sitä pelkkää urheilua.. Ja kun kuluttaa paljon niin voi vetää paljon. Mutta itse olen jääkiekkolija, jonka elämä ei tarvitse olla noin tarkkaa kun huippumäkihyppääjän. Onhan heidän painoaan seurattava, että ei he viinaa joka päivä vedä.
Jotkut todella ajattelee, että urheilija on jokin ihmeihminen. Ei se kyllä ole. Ihan normaaleja ihmisiä me urheilijatkin ollaan ja normaalit ihmiset irroittelevat ja juhlivat. Urheilijat saattavat jopa käytä mäkkäreissäkin välillä. - AJ
Mäkihypyn saisi lopettaa olumpialaisista on se typerä laji samoiten kumparelasku.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465397Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5561957Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens781125Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591028- 77973
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53951- 59880
- 228834
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50823Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748