Lääkärini sanoi minulle, että korkea verenpaine 170/100 ei Kelalle riitä. Pitää olla myös sydämeen tullut vaurioita korkeasta paineesta!
Aina noi Kelan perusteet ovat hulluja olleet - tässä yksi.
Pitää odottaa että sydän on ihan sökö, sitten Kela korvaa vp-lääkityksestä 75%.
Köyhä ja kipeä
Verenpainetauti ja Kelakorvaus
3
1156
Vastaukset
- paikkaansa,
joko sisätautilääkäri on selittänyt asian huonosti tai sinä olet käsittänyt sen väärin.
Eli ei tarvitse tosiaankaan olla tullut sydämeen vaurioita, erityiskorvattavuiden saa kyllä aiemminkin.
Se korvaus on muuten 72%..... - perusteet
http://www.kela.fi/in/internet/suomi.nsf/alias/laake205
Tutki sieltä ne raja-arvot ja muut mahdollisesti vaikuttavat jutut. - mieluummin
Hyvänen aika jos noin on sanottu, enemminhän sitä ihmistä terveen kirjoissa koetetaan pitää, mikäli tilanne ei olisi muuttunut noin "hurjaksi" viime viikkkoina,
erikoislääkärin tai terveyskeskuslääkärin B-lausunto, mittauksia terkkarilla, tai lääkärikäynneillä, säilytä kortti. Pyydä B-lausunto Kelaa varten.
n. puoli vuotta pitää itsehoitoa olla ennen lausuntoa, eli se puoli vuotta ensimmäisestä mittauksesta suunnilleen. Joku Kela pyysi mittauksia ennen lääkitystä, mutta kyllä siellä asiat selviää. Toimiin vaan ja toiselle lääkärille jos tämä näin on asian esittänyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038202- 1105743
- 555191
- 2895186
- 783831
- 583021
- 662747
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481