Onko Turun seudulta tiedossa paikkaa mikä vuokraisi kylmäkaappeja? Pari kappaletta tarvittaisiin tuleviin häihin.
Kylmäkaapin vuokraus??
3
1000
Vastaukset
- ajaa asian.
Jossette halua edustavaa kylmäkaappia, vanha pakastinkin käy esim. juomatölkeille tai 2-luokan jääkaapit. Kierrätyskeskuksesta voi kysyä lainaksikin. Tai ostaa halvalla ja häiden jälkeen myydä pikkuilmoituksella, parin kympin voitolla. Ostaja noutaa. Tai sitten voi tilata vermeet vimpan päälle, keltaiset sivut.
- olla ihan kunnon
kylmäkaappeja mitä tarvitaan. Muualla Suomesta olen kyllä nähnyt olevan vuokralla eikä kuitenkaan mihinkään ihan riisto hintaan mutta Turun seudulta en vielä yhtään.
Eikös kukaan tosiaan tiedä mistä saisi???? - näitä
olla ihan kunnon kirjoitti:
kylmäkaappeja mitä tarvitaan. Muualla Suomesta olen kyllä nähnyt olevan vuokralla eikä kuitenkaan mihinkään ihan riisto hintaan mutta Turun seudulta en vielä yhtään.
Eikös kukaan tosiaan tiedä mistä saisi????Kylmäapu Salossa puh. 02-777710, ja www.hartwall.fi. Tai pikkuilmoitus lehteen : Halutaan vuokrata hyväkuntoinen kohtuuhintainen kylmäkaappi x.x.2009 lähellä paikkaa-x
Suurempi kulu saattaa tulla kuljetuksista kuin vuokrasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682630
- 622582
- 681762
- 241597
- 201510
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096