Heissan, onko kukaan sattunut havaitsemaan näitä katusoittaja intiaaneja? Kyseinen perulaisryhmä oli muutama viikko sitten jazzien aikaan Porissa soittelemassa ja sittemmin kai kulkenut Rauman pitsiviikkojen kautta Turun DBTL:ään. Haluaisin löytää tämän ryhmän vielä jostain, mutta minulla ei ole heidän yhteystietojaan, ja toivoisinkin että voisitte kertoa minulle havainnoistanne, että missähän päin he tällä hetkellä liikkuvat vai ovatko kenties jo poistuneet Suomesta? Myös tiedot ryhmän nimestä tai mahdollisista kotisivuista tms ovat erittäin tervetulleita. Olisin todella kiitollinen, en haluaisi että asia jäisi vaivaamaan..
Katusoittaja intiaanit
auttakee löytämään :)
2
721
Vastaukset
- hwarddu
Tämä huijariryhmä on nyt nähty soittavinaan Tallinnassa. Tyypit soittaa CD:ltä musiikkia ja pitää huiluja huulillaan. Jotkut idiootit antaa niille rahaa.
- HÄHHÄH HÄÄ
Ja jotkut muijat antaa niille pillua kun ne on niin ihania "soittajia"! Saitko taudin vai tulitko raskaaksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881517
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101380- 751146
- 1151109
- 671078
- 75971
- 68905
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255890Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33813