Sain tänään aamulla tietää, että olen sittenkin päässyt varasijoilta opiskelemaan Tampereen yliopistoon puheoppia, vaikka pistemääräni oli melkein kymmenen pistettä alkuperäisen rajan alle. Olin jo totutellut ajatukseen, että jään helsinkiin, enkä ollut tällaiseen suunnanmuutokseen ollenkaan varautunut niin taloudellisesti kuin henkisestikään. Tilanne on minulle hyvin hämmentävä, olen tehnyt jo ensi vuodelle suunnitelmia, joita on kovin vaikea lähteä tässä vaiheessa peruuttamaan.
Minua kiinnostaa, onko kenelläkään kokemusta Tampereen yliopiston humanistisen tiedekunnan suhtautumisesta lykkäämiseen? Riittääkö taloudelliset/henkilökohtaiset syyt opiskelupaikan lykkäämiseksi? Entä onko jotain vaihtoehtoja, esim poissaolevaksi ilmoittautuminen?
Kiitos jo näin etukäteen!
Paikan lykkääminen vuodella
mitä tekisi?
1
445
Vastaukset
- Arrgh!
Soita, hyvä ihminen, sinne yliopistolle! Kanslisti tai vastaava antaa sinulle heti suoran vastauksen, eikä sitten tarvitse enää ihmetellä.
Jollet halua soittaa sen vuoksi, että sinulle saattaisi koitua siitä jonkinlaisia ikävyyksiä myöhemmin, huolehdit turhaan. Kysyä saa melkein mitä tahansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e651977- 1041901
- 1441649
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151641- 1031609
- 851587
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851357- 1191289
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241160- 701132