grand theft auto san andreas pc pelin ohjaus on vaikea kun näppäimistöllä pitää painella kymmeniä nappeja.parempi olisi kun kaikki olisi nuolinäppäimissä ja muutama muu painike.nyt pitää painella kun ajaa niin 10 nappeja ja siitä ei mitään tule
gta san andreasin ohjaus
on ei
3
241
Vastaukset
- haluat kä
voi vitun äpärä mene asetuksiin ja laita kaasu esim nuoli ylöspäin VITUN VAMMANEN!!!
- aegas
Lopeta jonkun gta:n pelaaminen, opette muuttamaan asetuksia ja opettele pelaamaan 10 näppäimella! eikä aina sillä pleikkarin paska sauvalla!
- sdsdsdsd
aegas kirjoitti:
Lopeta jonkun gta:n pelaaminen, opette muuttamaan asetuksia ja opettele pelaamaan 10 näppäimella! eikä aina sillä pleikkarin paska sauvalla!
Nolo, mulla ei ainakaan oo mitään ongelmaa valmisasetuksillakaan, ja kuten jo joku sanoi niin sitä voi muuttaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965394
- 2574605
- 444505
- 623257
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222358- 492323
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 412184