hei!! Olen Turusta ja olemme ostaneet yli-maariasta tontin, joka on "hieman" kuopassa. Täyttötavaraa tarvitaan 1m korkeuteen 1000m2 pläntti, eli aika iso alue! Mistä saisin täyttö tavaraa edullisesti? Suurin osa saa olla ihan sora ja muuta halpaa ainesosaa. Onko kukaan kaivamassa tällaista tavaraa ja ajamassa kaatopaikalle tontiltaan. Ei kannata maksaa hävittämisestä, koska hyödynnämme mielellämme sen meidän tontilla ja maksamme siitä kuljetus maksun.
Terv.Maantäyttäjä
mistä saisin halvalla tontille maantäyttö soraa?
3
3226
Vastaukset
- -
Soita lähialueen maanrakennus ja kuljetus yrityksiin ja kerro tarpeesta. Voit saada täytettä kuljetuskustannuksilla muilta työmailta. Aikaa vain voi viedä että tulee tarpeeksi. Lisäksi voit tarvita ajoittain konetta tontille tasaamaan ajettua tavaraa että seuraavat lastit päästään kippaamaan.
- ei löydy
mistään rannikkoalueelta. On sisämaassakin usein kalliimpaa kuin murskattu materiaali. Erilaisia moreeneja löytyy kaikkialta ja ne ovat yleensä ihan hyviä ja kantavia täyttömaterialeja.
Muistathan myös, että (vähintään) rakennuksen alla täyttö tulee tehdä kerroksittain huolellisesti tiivistäen. Yleensä suositeltava kerrospaksuus on 0,3...0,5 metriä riippuen käytettävästä tiivisytyskalustosta.- miten paljon pitää jyrät
Vaan onko kaveri tekemässä maanvaraista perustusta.
Pitäähän se tiivistää mutta rossipohjassa siihen tuskin jyrää tarvitaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374875Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4981541Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717