Eli sellainen olisi tulossa ja kysyisin sellaista yleistä tietoa kuin että mittarihan mittaa 15-30 välein, niin millainen mittaustilanne on, kuuluuko mittarista samanlainen meteli kuin normaalilla digitaalisella mittarilla mitattaessa ja paisuttaako kädessä oleva mansetti olkavarren näyttämään pallon kokoiselta?
Ambulatorinen verenpaineen rekisteröinti?
2
581
Vastaukset
- Pertttti
Kuitenkin mittausten sarja kestää sen 24 tuntia ja sitä suositellaan esimerkiksi työtätekevälle normaalin työpäivän ajaksi, kummallista jos neljä kertaa tunnissa kuuluu kova mansetin täyttyminen ja mittauksesta aiheutuva meteli.
- ei ongelmia
Siis minulla mittaukset tapahtuivat päiväaikaan puolen tunin välein ja yöllä tunnin välien. En tiedä voiko tuohon tiheyteen potilas itse vaikuttaa, mulla noin tuli ihan oletusarvona.
Ei se mansetti nyt sentään palloksi paksune, mutta ei kannata oikein tiukkahihaista puseroa siksi päiväksi päälleen laittaa.
Hurinaakin toki kuuluu mansetin täyttyessä, mutta eipä tuo mikään meteli ollut kuitenkaan, toki henkilökohtainen tuntemus varmaan. Ja tosiaan toimistotyötä teen enkä pitänyt itse ääniä minään metelinä, ei kukaan (siis ne, jotka sattuivat huomaamaan) työkavereistanikaan. Asiakaspalvelussa en kuitenkaan ollut.
Minulla hankalin aika oli ehdottomasti yö, koska kuitenkin jokaiseen mittauskertaan heräsi, joten yöuni ei ollut mitenkään hyvää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1058237- 1125764
- 555231
- 2895206
- 783851
- 583041
- 662757
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222558Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292532- 452491