Eurajoki

Reija,

Oon pian muuttamassa eurajoelle ja olen ihan innoissani. Vaikuttaa todella kivalta ja rauhalliselta paikalta. Tekee mieli laulaa... eurajoki on paras paikka, eurajoki on iloinen. Sellainen on eurajoki. Toivottavasti saan kavereita koska muutan ulkopaikkakunnalta.

18

3733

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heti tänne

Mukavat ihmiset, parhaat työpaikat, kiva asuinpaikka, se on Eurajoki.

• Reija,

Mulla on tuleva työpaikka olkiluodossa.

• Mindfield

ainakin kirjasto. Paljon DVD-elokuvia lainattavissa ja muutenkin paljon uutta matskua.
      Itse olen onneksi päässyt pois Eurajoelta, enkä takaisin tule kyllä koskaan muuttamaan. Paikka on ruma kuin mikä ja siinä tuppukylässä on hirveästi narkkareita ja alkoholisteja. Niin ja polakkeja. Jos niiden seassa olonsa tuntee kotoisaksi, niin mikäs siinä...

• yhdelle

eurajokilaiselle reijalle. hommaa elämä vitun luuseriherjaaja

• Opettele nyt jo
        yhdelle kirjoitti:

hyvä ihminen kirjoittamaan iso alkukirjain lauseen alussa ja välimerkit.
        Olisi hiukan vaikeampaa seurata sinun massapostaustasi, vai mitä se oli?

• Reija,
        yhdelle kirjoitti:

Ei se ole ihme että Eurajoella asuu joku muukin Reija mutta se on hassua kun joku näistä kirjoituksistani saa seillaisen käsityksen että olisin jotain herjaamassa. Ei taida tällä kaimallani olla kaikki kotona, heh :)

• reijat
        Reija, kirjoitti:

Ei se ole ihme että Eurajoella asuu joku muukin Reija mutta se on hassua kun joku näistä kirjoituksistani saa seillaisen käsityksen että olisin jotain herjaamassa. Ei taida tällä kaimallani olla kaikki kotona, heh :)

Eurajoelta löytyy varmasti yli 10 Reijaa.
        Taitaa olla vainoharhaisuutta liikkeellä, oliko Eurajoella psykiatria vai pääsisitkö Raumalle asti?

• SUN PUOLELLA

Eurajoella on mukava asua kun kunnallakin menee parhaiten koko satakunnassa. väkiluku kasvaa koko ajan ja puolalaiset siinä samassa. Eurajoelle mietitään parhaillaan uutta kirjasto jonne tulisi myös uusi kultuuritalokin.. Eurajoella on paljon kaikkea ruokakauppoja tarpeeksi,lääkärikeskus,useita ravintoloita ja kahviloita, että mikäs tässä ollessa. Tervetuloa REIJA EURAJOELLE!

• Onko

siäl Eurajoella yhtään kukkakauppaa , kun toi Olkikukka on lopettannu ??

• ?

eipä taida löytyä

• TL
        ? kirjoitti:

eipä taida löytyä

Eurajoen puutarhamyymälät ovat ALHON PUTARHA,PÖYHÖSEN PUUTARHA,VAJALAN PUUTARHA,LAAKSOSEN PUUTARHA JA ANNEN KUKKATARHA! JA LÖYTYVÄT 02.FI SIVUSTOLTA!!!!

• kenad

muut raumal:)

• 12345678910

Rauma on sellainen persläpi käpukaupunki!! Niinkuin mainoksessa melkein sanotaankin:Rauma ihmisen kokoinen kaupunki!

• krcyitkozincki

Viikonloppuisin Eurajoen lukuisissa ravintoloissa puhutaan vain ainoastaan balttiaa.
      Jos olet kielinero ja hallitset lukuisia balttian murteita (kirj. risuaitakieliä) ja tykkäät konsonanteista ja kerakkeista, niin flaksi käy ja seuraa riittää.
      Muuten on hiljaista!

• vanhainkoti

Kyllä täällä elelee niin kuin muuallakin, paitsi kateus on kauhiaa.

Jos on peltoa, niin olen todennut, hukkakauran kylväjiä riittää.

Jos taasen on eläimiä, eläinten omistajia syyllistetään aiheettomilla eläinsuojeluilmoituksilla.

Älä ainakaan ota eläimiä itsellesi.

Olen pettynyt eurajokelaisiin ihmisiin.
      Yli 30 vuotta kunnassa asuneena tiedän, saa olla rauhassa asuessaan erillään ihmisistä. Etkä pahemmin seurustele naapureiden kanssa, vain muutaman, pysyy kaikenlainen kadehtiminen edes jossain rajoissa.
      Sama vika muuallakin, mutta se kateus satakuntalaisittain on ihan kauheaa.

Eipä paljoa lohduta sanonta, kateus pitää ansaita

• Siskosbroidi

Hyvä että joku vie sinne uusia geenejä :P

• Takaperinedes

Parivuotta takaperin siellä oli peräti yksi (1) pitseria joka aukesi klo. 12:00 päivällä.

• Anonyymi

Ei kannata muuttaa Eurajoelle. Täällä koronaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      37
      4765
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      485
      1460
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1080
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      998
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      913
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      891
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      840
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      804
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      48
      748
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      57
      707
    Aihe