Hei! Olisko tääl yhtään fieldien omistajia.. jos on voisiko joku kertoa omakohtaisia kokemuksia rodusta(vaikka ovatkin yksilöitä).. olen lukenut jo kaikki netistä. Kiitos!
fieldspanieli?
2
403
Vastaukset
- Hukka-Musti
Itselläni ei ole fieldiä, mutta tunsin jonkin aikaa sitten yhden fielduroksen. Kyllä vaikutti ystävälliseltä ja ihmisrakkaalta. Omistajien mukaan koira oli kumminkin metsästysviettinen ja aika itsepäinen, muttei milloinkaan aggressiivinen. Ei ollut riidanhaluinen toisten koirien seurassa. Haukahti jokusen kerran ovikellon soidessa, mutta muuten oli lähes hiljainen. Fieldspanieli tarvitsee paljon liikuntaa ja aktivointia, muuten tiedossa on ikävyyksiä. Se rakastaa uimista ja on hyvä agilityssakin. Niin mukava koira se fieldspanieli oli, että en suosittele unohtamaan rotua. On myös muistettava, että korvat on siistittävä säännöllisesti sisäpuolelta karvoista, jotta ilma pääsee kiertämään siellä, muutan voi helposti syntyä korvatulehdus.
Tässä minun kokemukseni rodusta, toivottavasti saatte vielä lisää tietoa, sillä käsitykseni mukaan fieldspanieleiden luonne vaihtelee suuresti yksilöittäin.- alottaja
kiitos vastauksestasi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682570
- 622532
- 681742
- 221536
- 201480
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91420- 151342
- 381203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81147- 251076