Ostin keväällä kolme keijuangervopensasta. Olivat sisältä aika ruskeita ja kuivuneita. Kasvoivat aika kituen ja puutarhuri sanoi ettei missään nimessa saa leikata koskaan. Olen kuitenkin lukenut, että keväisin voi leikata alas ja kukkii aina uusilla versoilla. Ketähän on uskominen? Sisältä ovat vieläkin kuivia ja ruskeita. Jos leikkaan keväällä, kasvaakohan sieltä kuivuneiden versojen seasta uusia.
Keijuangervon leikkaus
leikkaanko
2
1532
Vastaukset
- Himo leikkaaja
Ostaessani pensaita sanoin tarhurille, että minulla on keväisin aina kova leikkausvimme. Suositteli minulle keijuangervoa ja sanoi, että joka kevät voit leikata, jos tahdot. Olen leikannut, ja hyvin kasvaa ja kukkii!
- kasvattaja
Näin on, minäkin leikaan joka kevät maasta asti.
Ovat kasvaneet ja kukkineet hyvin samana kesänä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953313
- 883063
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201883- 681882
- 321809
- 211721
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341409Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91329- 481327