mistä vois kattoo turvallisesti Gossip Girlin ekan tuotantokauden jaksoja ? oon koittanu löytää googlesta jotai mutta ei onnaa :SSs
ps. tiiän että tää on o.c keskustelu mutta ei tuola ollu gossip girlille keskusteluu!!!1
Gossip Girlistä...
2
750
Vastaukset
- moippista
Jeps eli laita googleen hakusanaks "tv-garden" (tai www.tv-garden.com), ja sit mee siihen ekaan linkkiin mikä siinä listassa on. Sit eti sieltä sivun ylälaidasta kohta, missä lukee english series ja sieltä gossip girl. Sieltä voit sitten katsoa ykkös kauden jaksoja, ainoa huono puoli siinä on, että et pysty maksamatta katsomaan kuin enkä joku vähän yli tunnin kerrallaan, eli noin puoltoista jaksoa kerrallaan ja sitten se pyytää joko maksamaan jotain tai sitten odottamaan joku tunnin ennen kuin voit katsoa lisää. Mutta sieltä mä olen niitä ainakin katsonut. Toivottavasti löytyy :D
- jautsi
kiitos ! ja joo löyty :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742962
- 682837
- 681822
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171679- 241657
- 261602
- 201600
- 481297
- 381273
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91269