huonoin haulikkotyyppi

mehtäästäjänalku

Siinäpä kysymystä! Mikä on fooruminkäyttäjien mielestä huonoin haulikkotyyppi, ja miksi?

8

737

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvä haulikkotyyppi

Yksipiippuinen kertalaukaushaulikko on tietty vähän rajoittunut, koska toisen panoksen lataaminen vie aikaa, mutta vähänpä sellaisia taitaa enää käytössä olla.

Minusta itselataava haulikko on "huono" metsällä siinä mielessä että se lataa aina seuraavan patruunan piippuun vaikka sellaista ei tarvitsisikaan ja heittelee hylsyt pitkin mäkeä minne sattuu.

• Minä en myöskään pidä itselataavista. Jokaiselle haulikkotyypille kyllä löytyy järkevää käyttöä ja jossain asiassa toinen on parempi kuin muut.

• Jussi.

Mun mielestä mulle sopii parhaiten rinnakkaispiippunen koska tykkään ampua rinnakkain lentäviä sorsia. Huonoin mun mielestä on yksipiippunen haulikko kun sillä vaan ammutaan yksinlentäviä sorsia, no tietty sitten päälekkäispiippunenkin on hyvä, mut harvoin sorsat kuitenkin lentää päälekkäin.
      Kävin eilen ampumaradalla jo kohdistamassa haulikkoni tulevaa sorsastusta varten, hiukan oli muuttunut viimevuodesta varmaan sen verran tärähtänyt jossain no nyt on kohdallaan kuitenkin.

• metsästäjä metsästä

Mielestäni rinnakkaispiippuinen pumppuhaulikko on hyvä ja kaveritkin on kateellisia.
        Saalista on tullut kiitettävästi joka kesäisillä metsästysreissuillani kainuuseen. Ko. ase soveltuu etenkin parijonossa lentävien oravien pyyntiin.

• mää...
    • vinosilmät huomataan

USA:n Vietnamin sodan aikaisissa salaisissa jokioperaatioissa käyttämä täysautomaattinen nuolipanoksia ("flesettejä") ampuva haulikko on siitä huono että sellaista ei tahdo mistään löytää.

• metso 1

Huonoin haulikko ja yleensä ase on se joka ei tapa vaikka kuinka monesti ampuu peräkkäin, siis puoliautomaatti joka on ampumataidottoman käsissä.

• metso 1

Huonoin ase on se mikä ei tapa vaikka kuinka monesti ampuis, siis puoliautomaatti joka on ampumataidottoman käsissä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1537
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      10
      1410
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      85
      1344
    4. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      69
      1230
    5. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      115
      1119
    6. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      75
      1001
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      941
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      255
      930
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      18
      885
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      34
      856
    Aihe