Siinäpä kysymystä! Mikä on fooruminkäyttäjien mielestä huonoin haulikkotyyppi, ja miksi?
huonoin haulikkotyyppi
8
737
Vastaukset
- hyvä haulikkotyyppi
Yksipiippuinen kertalaukaushaulikko on tietty vähän rajoittunut, koska toisen panoksen lataaminen vie aikaa, mutta vähänpä sellaisia taitaa enää käytössä olla.
Minusta itselataava haulikko on "huono" metsällä siinä mielessä että se lataa aina seuraavan patruunan piippuun vaikka sellaista ei tarvitsisikaan ja heittelee hylsyt pitkin mäkeä minne sattuu.Minä en myöskään pidä itselataavista. Jokaiselle haulikkotyypille kyllä löytyy järkevää käyttöä ja jossain asiassa toinen on parempi kuin muut.
- Jussi.
Mun mielestä mulle sopii parhaiten rinnakkaispiippunen koska tykkään ampua rinnakkain lentäviä sorsia. Huonoin mun mielestä on yksipiippunen haulikko kun sillä vaan ammutaan yksinlentäviä sorsia, no tietty sitten päälekkäispiippunenkin on hyvä, mut harvoin sorsat kuitenkin lentää päälekkäin.
Kävin eilen ampumaradalla jo kohdistamassa haulikkoni tulevaa sorsastusta varten, hiukan oli muuttunut viimevuodesta varmaan sen verran tärähtänyt jossain no nyt on kohdallaan kuitenkin.- metsästäjä metsästä
Mielestäni rinnakkaispiippuinen pumppuhaulikko on hyvä ja kaveritkin on kateellisia.
Saalista on tullut kiitettävästi joka kesäisillä metsästysreissuillani kainuuseen. Ko. ase soveltuu etenkin parijonossa lentävien oravien pyyntiin.
- mää...
olen sitä mieltä, että pulttilukkoversio ja täysautomaattinen ovat huonoimmat.
Toisen myin aikoinaan pois ja toista en ole vielä saanut hankittua, mutta toivossa on hyvä elää...
http://www.hilavitkutin.com/videoblogi/2008/02/04/aa12-maailman-ensimmainen-taysautomaattinen-haulikko/ - vinosilmät huomataan
USA:n Vietnamin sodan aikaisissa salaisissa jokioperaatioissa käyttämä täysautomaattinen nuolipanoksia ("flesettejä") ampuva haulikko on siitä huono että sellaista ei tahdo mistään löytää.
- metso 1
Huonoin haulikko ja yleensä ase on se joka ei tapa vaikka kuinka monesti ampuu peräkkäin, siis puoliautomaatti joka on ampumataidottoman käsissä.
- metso 1
Huonoin ase on se mikä ei tapa vaikka kuinka monesti ampuis, siis puoliautomaatti joka on ampumataidottoman käsissä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881537
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101410- 851344
- 691230
- 1151119
- 751001
- 69941
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255930Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18885- 34856