Aivan sairaan hyvin kuului ääni ja näki kiikareilla screenille tosi hyvin! Kyllä kelpasi!
Lauttasaaressa loistava meno
5
212
Vastaukset
- ööhks
muut ei kyllä nähneet yhtään mitään. Itse näin c-katsomon etuosasta screenit vilaukselta muutamaan kertaan, muutoin sai tujotella parin pidemmän miespuolisen orastavaa kaljua - että silleen....
- aloituspostaaja
Itse katselin kiikareilla screenille Lauttasaaren kallioilta ja näkyi todella hyvin ja äänikin kuului todella hyvin. Mitä se Madonnan luksusvene muuten siinä ajelehti vesialueella ja keitä oli kyydissä?
- liian lyhyt
Koolla todellakin oli väliä Madonnan konsertissa! Jumalattoman kallis lippu ja kirpunkokoista Madonnaa itseään onnistuin näkemään ehkä kolme kertaa. Muuten kurkin pitkien (enimmäkseen miesten) katsojien takaa ja turhautuneeksihan siinä tuli. Koko keikasta jäi hiukan karvas olo. Tulipa koettua, mutta ei olis tarvinnu mennä.
- Totuuden torvi
Esiintymislavahan oli ihan rannassa ja suunta oli suoraan merelle päin.
Joten oli täysin mahdotonta nähdä Lauttasaaren suunnasta yhtään mitään. - ---------
Varmasti joo, kun kuulemma lava oli käännetty niin, että keikan näki ne Lauttaseeressa Vattuniemessä asuvat ihmiset. :D Lauttasaaressa oli varmasti mahtava jumputus päällä kun Espoossa saakka kuulu! :DD Mietin, et mikä ihme pauke kuuluu taloon sisään ja menin ulos niin kuulu ihan sairas jumputus. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965394
- 2574595
- 444495
- 623257
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348- 492323
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 412184