Olimme Ketarsalmen kievarissa Taivassalossa, söimme siellä sunnuntailounaan. Ottaen huomioon että se maksaa yhdeltä aikuiselta ruokailijalta 20 euroa (!!!) oli tuo lounas PETTYMYS!
Kylmät alkuruoat olivat herkullisia, mutta lämpimän ruoan virkaa teki varmaan jostain pakastepussista otetut "kerma"perunat ja sitten joku ihan ohut liha, joka oli enemmän LEIKKELE kuin mikään paisti! Lohta oli lämpimässä pöydässä myös.
Jälkiruoaksi tarjottiin pikkuruinen kipollinen "hedelmäsalaattia", eli toisin sanoen oli avattu säilykehedelmäpurkki ja siinä se!
Plussaa hyvästä, tuoreesta leivästä. Mutta muuten tuo sunnuntailounas oli käsittämättömän YLIHINTAINEN. Olisi luullut tuolla rahalla saavan edes viipaleen kakkua jälkiruoaksi, mutta ei.
En usko meneväni sinne enää uudestaan. Olen muutaman kerran käynyt ja ruoka on "ihan hyvää", mutta noilla hinnoilla maaseutupaikassa sen toivoisi olevan enemmänkin kuin vain "ihan hyvää". Joko pitäisi hintaa laskea tai sitten tasoa nostaa nykyistä hintatasoa vastaavaksi!
Sääli, kun paikka on nätti ja tunnelmallinen kuin mikä.. :(
Ketarsalmen kievari Taivassalossa
pet-pettynyt
1
4969
Vastaukset
- Maratoonari52
Minulla on Ketarsalmen kievarista vain hyvin kokemuksia vuosilta 2014-16. Ruoka hyvää ja edullista. Erinomainen ystävällinen henkilökunta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 722766
- 632674
- 681792
- 241627
- 201560
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91490- 151402
- 481257
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91219