Typeräähän se on kaljaa/Siideriä juoda keikalla

Se vasta kusettaa

Ei hitto,onko joku tosiaan jonottanut tällä keikalla juotavaa ja sitten vessaan!??????? Sinnehän mentiin KATSOMAAN Madonnaa!

5

245

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samaa ja

osa oli niin humalassa, että tuskin muistavat keikasta mitään. Mitä järkeä maksaa satasta siitä, että pääsee ryyppäämään kun kulmakuppilaan pääsee ilmaiseksi ja juomatkin varmaan halvempia. Eikä tarvi jonottaa.

Kai se on sama tämä suomalaisten etelänmatkailukin. Ollaan kännissä jo lentoasemalla ja koko loman ajan. Sitten on niin mukavaa.

Itse välttelin koko päivän kaikkia mahdollisia juomia, lähinnä vettä join, joka ei kyllä kuseta samaan tapaan kuin sidukat ja oluet.

• ei mitään järkeä.

mietin samaa miksi joka paikassa täytyy lotrata sillä alkoholilla. ja ei siinä mitään jos pari ottaa, mutta että ollaan ympäri päissään.

mä en juonut edes vettä keikkapaikalle tultaessa, ettei olisi tarvinnut vessoille lähteä kesken keikan. madonnaahan ja showta sinne mentiin katsomaan. :)

• ...............

Kyllä keski-euroopassa esim. Ranska, Saksa, Hollanti, Belgia, on sitä kaljaa ja muuta juomaa paljon vapaammin tarjolla kuin Suomessa. Erona on vain että siellä porukka osaa lopettaa jo kauan ennen kun "menee jalat alta."

• Miss s

Itse join vissyä lähinnä siellä. Halusin hyvän muiston keikasta. Silti tuli tietenkin wc:ssä käytyä, eikä tarvinnut sinne jonottaa ollenkaan!! Ihmeen vähän näytti olevan wc-jomoa, ainakin jos vaivautui aivan perille kävelemään.

Huippu keikka!! Rauhallista menoa.

• Madonnaa

Ei sitä keikkaa ois selvin päin kestänyt, hahahahahahah!

Mutta "pakko" oli mennä kun pomo maksoi lipun :D En ois kyl ite maksanut siitä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      85
      7455
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      96
      5394
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      257
      4605
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      44
      4505
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      62
      3257
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      49
      2685
    7. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2358
    8. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      49
      2323
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2322
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2184
    Aihe