Myydään puhdistettua mustikkaa 3€ / litra, kotiin kuljetus yli 10 litran erille alueella hamina - kotka, muuhun kymenlaakson ota yhteyttä..
T: vonssi@hotmail.com
Myydään mustikkaa
5
1168
Vastaukset
- kerääj.
OSTAJIJA EI TÄÄLLÄ MISSÄÄN NÄY.??? ENTÄ SIELLÄ KOTKASSA.??
- M.Berg
Laita paikalliseen ilmaislehteen pieni ilmoitus. Minä olen myynyt 5 €/litra ja 150 litraa on jo mennyt. Jos myyt laitoskeittiöihin ja ravintoloihin, hanki ostaja ennenkuin menet poimimaan. Älä kerää ensin ja ala sitten tuskailemaan, että mihin ne kauppaat...
- kaupassa
pakastemustikan hintaa. 200 grammaisissa pusseissa hinnaksi tulee 17,45 kg. Sen hintainen marja kyllä kelpaa perheellenikin. Laatu on nyt huippuhyvä ainakin täällä meillä päin. Pari ämpärillistä olen lahjoittanut, mutta muuten pakastan kaiken. 100 litraa on nyt mustikkaa ja noin 50 kg metsävadelmaa. Puolukkaakin näyttää tulevan ja sekin on todella suurikokoista. Vielä omenat ja luumut, niin talvelle kehtaa lähteä!
- Mustikka
Hei myyn mustikka 4e / kiloa on kotkasta-haminaa ottakaa ihmeessä yhteyttä. Vastaan sähköposti sekä soittamalla
puh:0469033340
s-posti:ehgawtoo@gmail.com - Mustikan ystävä
Hei,
Onko vielä mustikkaa myynnissä? Ostaisin 20 litraa. Olen Lopelta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577340Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393604Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3721988Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861479
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631257Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164