eli ongelmana että koneessani on 4 gigaa 1066 muistia, mutta kone tunnistaa vain 800 megahertsisenä, siis mites pystyn muuttamaan bioksesta että kone tunnistaa sen oikein, (emo tukee kyllä 1066 kysestä merkkiä)
muistien kellotaajuus
3
620
Vastaukset
Mikä prosessori? Jos prossun FSB-taajuus on vain 800 MHz, ei muistien nopeuttamisesta saa mitään hyötyä. Muistien nopeuttamiseen löytyy ohjeet emolevyn ohjekirjasta.
- strande
prossuna amd:n x2 6000
strande kirjoitti:
prossuna amd:n x2 6000
Useimmat piirisarjat ja emolevyt tukevat muistien 1066 MHz:n nopeuta vain käytettäessä AM2 -prosessoria, joten ajele 800 MHz:llä vaan. Ei mikään hukkaostos, sillä ainahan nopeampi muisti siirtyy automaattisesti tiukemmille ajoituksille sitä ajettaessa "alikellotettuna".
P.S. Tosin, varmista esim. CPU-Z:lla, että muisti tosiaan on siirtynyt tiukemmille ajoituksille, noista ei koskaan tiedä. ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181730Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59870
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738