Heippa kaikille!
Olisi tämmöistä asiaa että osa äitini sukulaisista asuvat moskovassa ja äidin isä on minulle joskus lähettänyt postimerkkejä osa suomalaisia vanhoja ja osa muualta maailmalta osa merkeistä on 1800 luvun loppupuolelta ja 1900 luvun alkupuolelta..niinpä tässä tulee kysymys onko näitä merkkejä mitään järkeä myydä pois känsioita minulla on 5 kappaletta ja itse en ymmärrä merkkien päälle mitään :S mutta haluaisin tietää että laitanko nämä menemään suvussa eteenpäin mitä tähän mennessä on tehty? Toivon VAIN ASIALLISIA VASTAUKSIA!!!!!
Onko järkeä myydä pois
1235
1
646
Vastaukset
- tällaiseen osaa
vastatata juuri mitään. Mikä on summa minkä mahdollisesti haluaisit merkeistäsi saada? Ovatko ne ehjiä? Mitään arviota ei voi sanoa ilman kuvia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043404
- 883083
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201943- 691906
- 381877
- 211741
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341449Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337