Olen siitä onnellisessa asemassa että saan omistaa maailman parhaan koira eli tipsun. Pian kaksi vuotias tipsutyttömme ei todellakaan ole välttämättä mikään rotumääritelmän luonnekuvaukseen sopiva!
Tyttömme on niin hellyydenkipeä, tulee syliin, rakastaa rapsutuksia, eikä silti ole mikään eroahdistuskoira.
Ei hauku juuri lainkaan, hyvin harvoin. Lenkillä voi pitää vapaana, tulee (lähes ;) )aina pyynnöstä luokse! Saunookin meidän kanssa...kauhistelijoille tiedoksi, että eläinlääkärin mukaan ei vaarallista! Kynnet leikataan sylissä selällään maaten, silmät kiinni aivan rentona! (osa kiitos kasvattajalle) Tulee kaikkien kanssa toimeen hevosista kaneihin.
Mutta tipsustahan saa helposti pomon perheeseen jos ei vaivaudu pennusta asti tekemään pelisääntöjä selväksi. Itse kävin tipsuni kanssa pentukurssilla koirakoulussa ihan sen takia, että kyseessä on tiibetinspanieli!
Nyt tekisi kovasti mieli toista tipsua, mutta epäilen, löydänkö toista näin ihanaa rodun edutajaa.
Kertokaahan omista ihanuuksistanne.
TIPSU maailman ihanin
koira
2
510
Vastaukset
- tipsuperhe
totta puhut! Luulin aina, etten ole "koiraihminen" kunnes tutustuin Tipsuun:) Nyt meillä on kaksi omaa ja 6 pentua:) Myyntiin
ks meidän tibsu www. nerogold.fi top ykkönen.. ihana, eikö vain! - ttölli
Itselläni ei ole tipsua, mutta hankimme varmaan kohta. Oon 10v.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682570
- 622532
- 681742
- 221536
- 201480
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91420- 151342
- 381203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81147- 251076