Olen aikoinani kiertänyt maailmaa riittävästi ja kokenut lomaromansseja tarpeeksi voidakseni sanoa, että kyllä suomalainen mies on kohtuullisen kysyttyä tavaraa kaikkialla. Siksi olen lukenut huvittuneena näiden "äitinpoikien" epätoivoista valitusta siitä, ettei naista muka saa.
Hyvät pojat, nainen on samanlainen joka paikassa ja jos saa Suomessa saa myös maailmalla. Näitä kun olen lukenut, olen huomannut, että teiltä saamattomilta on unohtunut yksi tärkeä asia mielestä: JOKAISTA IHMISTÄ PITÄÄ KUNNIOITTAA IHMISENÄ.
Tuon kun muistatte ja elätte reissuillanne ihmisiksi niin eiköhän se siitä.
Aika moista höpötystä
tyttöjen tähden
2
340
Vastaukset
- ljyitk
Ja sitten vielä itsetunto kohalleen niin eiköhän se siitä
- Onneksi kuitenkaan
kaikkia uskontoja tai yhteiskuntajärjestelmiä ei tarvitse kohdella tasavertaisina.
Ja hyvä niin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043384
- 883073
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201933- 691906
- 381857
- 211741
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341439Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337