Jos hommaan dobermannin nii onko sen kaa pakko harrastaa jotain? eikö kävelylenkit ja se et saa juoksennella vapaana jossain metsässä riitä? Ja kuinka monta tuntii päivässä dobermanni tarvitsee liikuntaa päivässä? Riittääkö 2tuntii?
Dobermannin kaa pakko harrastaa?
5
432
Vastaukset
- älä ota
dobberia tuolla asenteella.
Ei riitä pelkkä kävely ja vapaanajuoksu. Tarvii kasvatusta siinä kuin moni muukin rotu TARVITSISI.
Dobberi on vilkas ja raisuotteinen rotu.
Jos et osaa laittaa koiralle rajoja niin koira laittaa sinulle rajat. Näin siis myös muissa roduissa mutta diobberi on kuitenkin vahva koira ja siinä voi hartiat sitten kipeentyä ja polvet kun dobberi vetää sut hulinmukkelis.- öhveli
kouluttaisin sen ja näyttäisin rajat. mulla on kokemusta koirista kyllä,mutta ei dobermanneista. toi liikunta homma vaan mietityttää.
- ...
öhveli kirjoitti:
kouluttaisin sen ja näyttäisin rajat. mulla on kokemusta koirista kyllä,mutta ei dobermanneista. toi liikunta homma vaan mietityttää.
...sinun kannattaa ehdottomasti harkita jotain muuta koirarotua.
- öhveli
... kirjoitti:
...sinun kannattaa ehdottomasti harkita jotain muuta koirarotua.
juu okei selvä....
- Hukka-Musti
öhveli kirjoitti:
juu okei selvä....
...kunhan ymmärrät, että dobermanni on väsymätön liikkuja ja erittäin aktiivinen työskentelijä, jonka kanssa voi samana päivänä harrastaa vepeä, jälkeä, agilitya, rattaiden vetämistä ja metsälenkkejä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732805
- 632694
- 681792
- 241637
- 201560
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä101525- 151412
- 481267
- 381243
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91229