tiiättekö jotai sivuu mistä näkis mihin järviin on istutettu ankeriasta, miten paljon ja minä vuonna?
ankeriaan istutksesta
5
246
Vastaukset
- järveen on
istutttu joka toinen vuosi tuhannen kappaleen erissä, nyt tais olla jo viidennen kerran.
- kalamees
minkä kokoinen lätäkkö?
- iso järvi,
kalamees kirjoitti:
minkä kokoinen lätäkkö?
ehkä noin 20 metriä kertaa 30 metriä, puhutaan siis mieluummin lammesta. Näillä istutusmäärillä ankeriasta riittää syötäväksi. älä luule että sulle kertoisin mitään sijainnista.
- eli tuo joka vastasi
kalamees kirjoitti:
minkä kokoinen lätäkkö?
sinulle ei ollut se joka kertoi istutuksista. Minä olin se joka kertoi istutuksista.
Tuliko ero nyt selväksi? Minun järvi on sentään aika iso, sellaineset 350-400ha pinta-alaltaan. Aika hyvä vinkki, vai mitä? - pelleilyä?
kalamees kirjoitti:
minkä kokoinen lätäkkö?
minähän se alkuperäinen vastailija olen. Kyseessä on todellakin suuri järvi, noin 5735 neliökilometriä. Tarkoituksena on näillä istutusmäärillä antaa alkusysäys ankeriaan räjähdysmäiselle kasvulle tässä neitseellisessä järvessä. Jo muutaman vuoden kuluttua toivottavasti katiskat ja verkot ovat pullollaan ankeriaita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 753082
- 732954
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191782- 271691
- 241667
- 211651
- 481317
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321306Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299