Vessapaperista

Tämä aihe lähti sitten ihan tarpeista;)

Rakkaudesta vessapapruun, tietty.
Rullasin onnesta pehmeää materiaalia ja rakkaudesta kaikkiin hyviin asioihin katsoin sen päälle. Kuvitus oli täynnä sydämiä, vastarakkautta..kenties.

Vessapaperi loppuu tiettävästi kaikilla väärään aikaan. Toiset ostavat säkkikaupalla paperia, mutta loppuuhan se säkin sisältökin aikanaan, viimeinen rulla on se viimeinen.

Kaikkea ei kuitenkaan kannata laittaa paperille ajattelin kerran kun väri paperissa viestitti jotain ihan muuta kuin oli totta.
Hyvä etten soittanut siltä istumalta lekuriin:D

Kerrotko mulle oman stoorin:)?

30

372

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oikean

palstan avauksellesi :D

• yleisen vessan jonossa ku joku rupee niien mainosten mukaan harrastaa vessapaperiorigamia.....

• minäkin tässä yritin tehdä arkisesta asiasta;)

• stoori, kaikkea sulla juolahtaa mieleen :) Paperista (tämä tarina ei ole vessapaperista) muistuu mieleen ne ihanat rakkauskirjeet joita sain eräältä nuorelta mieheltä ylä-asteikäisenä. Hän oli taiteilijan alku ja kaikki kirjeet oli piirrety täyteen mitä upeampia kiemuroita ja koukeroita, sydämiä, nuolia, hevosenpäitä, kettinkiä, myrskypilviä, tähtiä.... Harmittaa kun en silloin älynnyt säästä noita papereita, vaan hävitin kaikki kun nuori lempi lopahti :)

• kaikki talteen. Sitte ei tartte bluffaa et on kliffaa.

Ja asiaan. Sain aikoinaan toiselle hemmolle lähetetyn kirjeen, sama oli sukunimi ja vähän kuuluisampikin oli. Palautin kirjeen ja sain sitten kiitoskirjeen, jossa lähettäjä kertoili niitä näitä. Säästin visusti kirjeen kuorineen, koska oli hän niihin piirrellyt jotain hauskoja kuvia. Sattui olemaan jopa jonkun kaukaisen sukulaisen kanssa aviossa, joten melkein sukua. Oli nimittäin aikanaan piirrellyt postikortteja joskus 30-luvulla, joten nyt vain rystyset valkoisena odotellaan sopivaa tilaisuutta.......

• vetänyt niitä vessanpöntöstä alas:) Nuorena sitä ajattelee, että hävittämällä asioita pois silmistä on sama kuin pois mielestä.
        Jos kaveri on taiteilija edelleen, niin uskon, että harmittaa.

• Tintti täällä huastelee..;)

Ei ole mitään vessapaperitarinaa,mut ei ole hirveämpää kuin huomata paperin olevan lopussa..
      Yleensä tälle paperille tulee aina paskanen loppu..:DD Eikös ollukki vitsikästä? ;)

• tässä tapauksessa:(

• Ak:n lapio

En ymmärrä lainkaa, miksi sotkeudun nyt tähän peräpeilin tuunaamisen liittyvään selluloosajuttuun. Luan tai uskon aktiivisuuteni liittyvän ansiokkaan uusvanhan avauksentekijän "RectumCream"-nicanderin luomaan asosiaatioon. Tarpeiden lähdetys on huomattavasti lievempi rikkomus kuin moni toinen pullotettu vesi, mitä maailmalla mydään. Entisaikoina tai ei niin entisinäkään ilomestyi paskahuussin puuseinään paperin loppuessa usein nro III. Tosin jopa työläisperheessä PuuCee aikakaudellakin oli sanomalehteä, mihin protestinsa kuittasi. Uteliaana, kuten kuten, utelen, oliko sulla värivamman havaitessasi kännykkä valmiina soittoon?

• capt.cöpenick*

Pyrstön alustaan, ei tiedä mitään elämästä, saati kybernetiikasta.

capt.cöpenick* kirjoitti:

Pyrstön alustaan, ei tiedä mitään elämästä, saati kybernetiikasta.

Täytyy tunnustaa tietämättömyyteni. Met emme olee kävyllä pyyhkässy. Kybernetiikka on taas täysin tuuttu astia kaikkne variaatioineen.

Onneksi henkesi kulkee.

• ennemmin olen nähnyt noita III:n kuvia saunojen seinillä:D

Uteliaisuutesi sai minutkin uteliaaksi.

• QuietPlace

vähän niin että olen saanut sellasen kasvatuksen etten keskustele Wc:stä julkisella palstalla, saati siitä mitä siellä touhutaan.
      Hieno nainen nääs!

Merkit toisinpäin. Soisitoko keskustelua itsellesi julkista keskustelua Cw:stä? Met olemma tavannet hinoja nasia alvariinsa.

• QuietPlace
        Ak:n lapio kirjoitti:

Merkit toisinpäin. Soisitoko keskustelua itsellesi julkista keskustelua Cw:stä? Met olemma tavannet hinoja nasia alvariinsa.

hinojapa hyvinkin, minä puhuinkin hienoista naisista ja täten ilmoitan että CW:ni ei ole julkinen, hämmästyisitte kuitenkin...

QuietPlace kirjoitti:

hinojapa hyvinkin, minä puhuinkin hienoista naisista ja täten ilmoitan että CW:ni ei ole julkinen, hämmästyisitte kuitenkin...

salaisuus lisää uskottavuutta ja uskottavuuss lisää mitä vaan. Hienot naiset ovat pissineet samassa veskissä ja yht aikaa kun olen väänntänyt viiksiä.

• QuietPlace
        Ak:n lapio kirjoitti:

salaisuus lisää uskottavuutta ja uskottavuuss lisää mitä vaan. Hienot naiset ovat pissineet samassa veskissä ja yht aikaa kun olen väänntänyt viiksiä.

olivathan viikset omiasi?

Salaisuudet, ovat maan suola ;))))

• tässä oli oikeastaan kyse, niinkään mistään touhuamisesta;)

• tintti,.,...

Onko sun lääkitys kondiksessa? Aina vain hullummaksi käy juttusi?
      Huuhaa palsta on toisaalla, nyt meni yli ja pahasti.
      Jos tuo on huumoria, pienet ilot on sinulla. Menet liian pitkälle viisauksenisi, ja alat kuulostamaan sevolta:(

• on vessapaperirulla:) Ei kannattanut ottaa tätä niiiiin vakavasti.

• kerrankin aihe

mihin ei ole mitään sanottavaa.

• Dee_dee

Leirintäalueella oli mulla naurussa ja itkussa pitelemistä kun kyykkykakalla (sielä yleisesti käytössä lattialla, riän päällä kyykittävä malli) luovutin tortillan ja sylissä olleesta omasta paperirullalla taiteilin a-aukon pyyhkimiä toisella kädellä seinästä tukea ottaen. Homma kun oli viimeistä silausta vaille, niin rulla kieri oven rakosesta ulos. Eikun sen perään, sen rullan, ja sitten rullasta uudelleen perään.

• kyllä meillä vaan on hyvin asiat. Ihan saa istua ja ihastella rullissa olevia kuvia.
        Aika vekkuli tarina sulla:)

• Mil-laN

...ei nyt tule mieleen, mutta miten päin vessapaperirulla pitää olla telineessä, paperi juoksee ylä- vai alapuolelta rullaa?

Minun rullani juoksee yläpuolelta ja joka paikassa missä se on toisinpäin, käännän sen.:)

• tänään kun olin synttäreillä,niin vessassa käydessäni vaihdoin talon väen paperirullan toisin päin..:)))
        Ilmoitin siitä rehellisesti heille,mutta kovasti aikoivat taas kääntää sen takasin niin,että se rullaa alapuolelta..:D

• Mil-laN
        mii-su kirjoitti:

tänään kun olin synttäreillä,niin vessassa käydessäni vaihdoin talon väen paperirullan toisin päin..:)))
        Ilmoitin siitä rehellisesti heille,mutta kovasti aikoivat taas kääntää sen takasin niin,että se rullaa alapuolelta..:D

...me sitten ikäviä vieraita kun puututaan toisten vessapaperin juoksuun.:)

Mutta...siitä paperista saa paremmin kiinni kun se juoksee yläpuolelta.

• tarkemmin ajattelee, niin ainakin parempi olisi juoksuttaa se yläpuolelta ihan hygienisistä syistä. Näin ollen ei tule koskeneeksi muuhun kuin paperiin. Seinää vasten juoksevan paperin hamuamisesta sormet osuvat seinään pakostakin.

• Mil-laN kirjoitti:

...me sitten ikäviä vieraita kun puututaan toisten vessapaperin juoksuun.:)

Mutta...siitä paperista saa paremmin kiinni kun se juoksee yläpuolelta.

Pyydetäänköhän meitä enää kylään olleskaa..:D

Eräs vieras sanoi,että siinähän rääpii seinän naarmuille,kun pitää yrittää kaivaa sitä paprua alateitse.En huomannukkaa katsoa sitä seinää..;))

• Mil-laN
        mii-su kirjoitti:

Pyydetäänköhän meitä enää kylään olleskaa..:D

Eräs vieras sanoi,että siinähän rääpii seinän naarmuille,kun pitää yrittää kaivaa sitä paprua alateitse.En huomannukkaa katsoa sitä seinää..;))

...ei huoleta niinkään naarmut seinässä, mutta ajatteles niitä sormia jotka koskettavat seinää, mahtaa olla bakteeripesä just siinä kohtaa.:)

• Mil-laN
        tintti.kotivintti kirjoitti:

tarkemmin ajattelee, niin ainakin parempi olisi juoksuttaa se yläpuolelta ihan hygienisistä syistä. Näin ollen ei tule koskeneeksi muuhun kuin paperiin. Seinää vasten juoksevan paperin hamuamisesta sormet osuvat seinään pakostakin.

...tuossa samaa sanoin Mii-sulle.:)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      46
      5307
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      542
      1848
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1110
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1018
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      963
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      941
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      870
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      824
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      813
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      748
    Aihe