Kiinnostaisi millaiset mahdollisuudet on tehdä hengellistä työtä vankiloissa. Miten otetaan vastaan, käykö tilaisuuksissa porukkaa, mitkä ryhmät/yhteisöt käy. Varmaan tulee joku asiallinenkin vastaus?
Uskovaiset vankiloissa
4
359
Vastaukset
- Nosturi
Yleensä taustaryhmänä on lähtijän kotiseurakunta, tai vastaava. Vankiloissa on ollut ainakin aikaisemmin ns. vankilapappi tekemässä työtä. Jos kokee, että on Jumalan kutsu tehtävään niin lähtökohta on ulkopuolisellekin hyvä. Luvan työhön antaa vankilan johto. Viranomaiset ottavat hyvin vastaan ja se tuleeko kuulijoita tilaisuuksiin riippuu vangeista ja vierailijasta. Eväät työhön on oltava hyvät sillä työ on vaativaa ja monet vangit voivat myös olla hyvin perillä Raamatun opetuksesta. Paras on alussa pyrkiä jonkin kokeneen vankila työntekijän mukaan tutustumaan työhön. Työ on pitkäjänteistä ja tekijöistä on tarvetta.
Millainen on uskovaisen vangin asema vankilassa. Vainotaanko, kiusataanko? Saako selliin hengellistä kirjallisuutta? Pääseekö vankilan ulkopuolelle hengellisiin tilaisuuksiin?
- VÄHÄN USKOSSA
ITSE EN KOKENUT ETTÄ USKOVAISIA VANKEJA KOHDELTAISIIN MUIDEN VANKIEN TAHOLTA HUONOSTI .SE ON LINNASSA SAMA MIHIN SÄ USKOT KUNHAN PIDÄT NÄPPIS EROSSA ISOJEN POIKIEN TOUHUISTA NIIN KAIKKI MENEE ERINOMAISESTI LUSIT VAAN OMAA KAKKUA NIIN EI OLE HUOLTA PÄRJÄILE
- tiedän
VÄHÄN USKOSSA kirjoitti:
ITSE EN KOKENUT ETTÄ USKOVAISIA VANKEJA KOHDELTAISIIN MUIDEN VANKIEN TAHOLTA HUONOSTI .SE ON LINNASSA SAMA MIHIN SÄ USKOT KUNHAN PIDÄT NÄPPIS EROSSA ISOJEN POIKIEN TOUHUISTA NIIN KAIKKI MENEE ERINOMAISESTI LUSIT VAAN OMAA KAKKUA NIIN EI OLE HUOLTA PÄRJÄILE
että uskovaisille vangeille kostetaan ja he joutuvat muuttamaan liskolle, näin se vaan menee.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465397Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5561957Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens781125Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591028- 77973
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53951- 59880
- 228834
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50823Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748