palsta vaatii lakia ja tätä naureskelija-sheriffi juuri toisi
naureskelijasta palstan sheriffi
8
209
Vastaukset
- Tyypillä
Ei ole yliskammarissa kaikki kohdallaan!
- Pekka_Vähäpuksunki
Miten niin, minusta se vaikuttaa ihan fiksulta tyypiltä?
Laki olis kuitenkin saatava kohilleen.
Pro-naureskelija
Pekka Vähäpuksunki - hehheeee
Pekka_Vähäpuksunki kirjoitti:
Miten niin, minusta se vaikuttaa ihan fiksulta tyypiltä?
Laki olis kuitenkin saatava kohilleen.
Pro-naureskelija
Pekka Vähäpuksunkikutsui näköjään sihteerinsä paikalle.
hehheeee kirjoitti:
kutsui näköjään sihteerinsä paikalle.
tuskin pelkää sutta taikka muitakaan petoeläimiä hysteerisesti. Muutenkin hän vaikuttaa aika maanläheiseltä ihmiseltä, mitä nyt joittenkin karvalakkieinareitten touhu joskus häntä vähän naurattaa. Minun mielestä ihan fiksu tyyppi.
- ruskeamielikin
Susianalyytikko kirjoitti:
tuskin pelkää sutta taikka muitakaan petoeläimiä hysteerisesti. Muutenkin hän vaikuttaa aika maanläheiseltä ihmiseltä, mitä nyt joittenkin karvalakkieinareitten touhu joskus häntä vähän naurattaa. Minun mielestä ihan fiksu tyyppi.
- jeahh
ruskeamielikin kirjoitti:
naureskelija kyykyttää sua useaan otteeseen ko oot noin herkkänä?
- kyykkypojat
- Pekka_Vähäpuksunki
Jaksoin vaivoin katsoa ensimmäiset 10 sekuntia. Toivottavasti video ei huipentunut mihinkään briljanttiin oivallukseen, jonka sitten missasin.
Muttah, muttah, joskus elämässä pitää ottaa pieniä riskejä.
Vakavuuden asteet:
1. Joillakin liikkuu ajatuksissaan idea tehdä tällaista sontaa
2. Jotkut toteuttavat ideansa
3. Jotkut katselevat ihannoiden tällaisia videoita ajatellen: "kylläpäs siinä on jälleen aminohapot käytetty tehokkaasti!"
4. Jotkut rupeavat ottamaan opikseen tästä nerokkudesta.
Katkaiskaa kehä
Pekka Vähäpuksunki
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565320Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212357- 1131582
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2281529- 931467
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681165Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91133Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi2911085- 721047