Tarvitsisin apua oikeudellisissa asioissa. Vähän voisin maksaakin. Kyse siitä että kauppakirjaan merkittyä asumisoikeuttani ei ole noudatettu vaan tila myytiin. Ostajataho on kuitenkin mitä ilmeisimmin ollut tietoinen tästä elinikäisestä asumisoikeudestani joka on kohdistunut kahteen eri tilaan, jotka sisältävät peltoa n. 3 hehtaari
Uusi ostaja on kai jo saanut lainhuudon, joten sopimus asumisoikeudesta sitoo uutta omistajaa vain siinä tapauksessa, että hän tiesi tai hänen olisi pitänyt tietää asumisoikeudesta.
Tilan myynnissä on ollut paikalla myös ulosottoviranomainen, jolle olen jo aiemmin ilmoittanut asumisoikeudestani sekä siitä, että minulla on tilaan kohdistuvia saamisia. Näitä ei kuitenkaan ole mitenkään noteerattu, vaan tila ikäänkuin myytiin minulta salaa.
Lain mukaan minulla on kuitenkin oikeus saada tilaan edelleen asumisoikeus jatkumaan, taikka sitten saada korvauksia vastaavan kaltaisen oikeuden hankkimisesta muualta.
Mikäli kiinnostusta asiassa auttamiseen on, laitan numeroni tähän: 044-9923096
Maakaaren 3 luvun 9 §:n mukaan jos erityinen oikeus raukeaa kaupan vuoksi, erityisen oikeuden haltijalla on 1 momentin mukaan oikeus saada kärsimästään vahingosta korvaus myyjältä. Vahinkona tulee korvattavaksi esimerkiksi metsänhakkuun estymisestä aiheutunut myyntitappio. Raukeavan käyttöoikeuden tai eläkeoikeuden haltijalla on oikeus saada korvaus kustannuksista, jotka hänelle aiheutuvat vastaavankaltaisen oikeuden hankkimisesta muualta.
Jk.
Maistraatti on myöntänyt ettei alaikäisen poikani edunvalvoja ole noudattanut holhouslakia hyväksyessään tilaan kohdistuneen kaupan poikani osalta. Edunvalvoja on siis syyllistynyt rikokseen ja mielestäni edunvalvoja tulisi vapauttaa tehtävästään ja myös tehty kiinteistökauppa purettava.
Nimimerkeille Tutkija ja Eunukki
49
749
Vastaukset
- magnus
että kun laittaa puhelinnumerosi Eniron hakuun, niin oikea nimesi näkyy? Ja osoite ja kaikki?
- kerro lisää itsestäsi
utelias kyylä olet!!! Hanki oma elämä!
- von Lagerbom
Mutta ei minulla ole mitään syytä piiloutua tuntemattomuuteen. Kyllä minut muutoinkin monet tuntevat tällä nikillä. Lagerbom on vanha sukuni nimi, ja vonin olen eteen lisännyt ihan vaan piruttani :)
- selvä!
von Lagerbom kirjoitti:
Mutta ei minulla ole mitään syytä piiloutua tuntemattomuuteen. Kyllä minut muutoinkin monet tuntevat tällä nikillä. Lagerbom on vanha sukuni nimi, ja vonin olen eteen lisännyt ihan vaan piruttani :)
Numeron laittaminen tälle palstalle johtaa liian usein häiriösoittoihin keskellä yötä. Jo pelkkä varoittaminenkin asiasta saa eräät hermostumaan...
Terveisin Utelias ja varovainen kyylä;) - von Lagerbom
selvä! kirjoitti:
Numeron laittaminen tälle palstalle johtaa liian usein häiriösoittoihin keskellä yötä. Jo pelkkä varoittaminenkin asiasta saa eräät hermostumaan...
Terveisin Utelias ja varovainen kyylä;)Numeroni siksi että saisin apua, ettei vääryys pääsisi rehottamaan ihan ilman vastarintaa. Minä en kyyläksi sinua sanonut..
- Sinussa
von Lagerbom kirjoitti:
Numeroni siksi että saisin apua, ettei vääryys pääsisi rehottamaan ihan ilman vastarintaa. Minä en kyyläksi sinua sanonut..
on miestä kirjoittaa rekisteröidyllä nimimerkillä. Me muut huudellaan puun takaa anonyymeinä....
- von Lagerbom
Sinussa kirjoitti:
on miestä kirjoittaa rekisteröidyllä nimimerkillä. Me muut huudellaan puun takaa anonyymeinä....
Yhden jutun laitan heti kun löydän asiaa koskevat paperit. Kävi nimittäin niin, että n.8 vuotiaan poikani Suomenlapinkoirauros karkasi ja oli sitten viety löytöeläinkotiin, ei Kirpun kotiin, ja kas kummaa, yhtäkkiä oli sutattu korvassa ollut rekisterinumero.. Ei tatuointi niin vaan katoa, suttaannu ja varsinkin kun merkin laittoi porilainen tunnettu eläinlääkäri. Todennäköisesti merkki sutattiin vaan tussilla kuvanoton ajaksi. Jos joku tietää missä tällainen ruskea uroskoira nimeltään Topi on, niin ottakaa korvamerkinnästä kuva.. Olettaisin, että jo numerot näkyvät. Siinä meni paitsi pojan koira, myös 600 e rahaa.. Sen verran tiedän että Mäkelä oli tämän kyseisen koiran nähnyt siellä toisella eläinkodilla ja hänen olisi se pitänyt tunnistaa. Merkillisintä asiassa oli se, että ilmoitin heti katoamisen jälkeen asiasta Kokemäen poliisilaitokselle ja vaikka löytöeläintalo oli Kauvatsalla, ei koiraa löytynyt ennen kuin se oli jo myyty toisaalle..
- Ota nyt ihmeessä
von Lagerbom kirjoitti:
Yhden jutun laitan heti kun löydän asiaa koskevat paperit. Kävi nimittäin niin, että n.8 vuotiaan poikani Suomenlapinkoirauros karkasi ja oli sitten viety löytöeläinkotiin, ei Kirpun kotiin, ja kas kummaa, yhtäkkiä oli sutattu korvassa ollut rekisterinumero.. Ei tatuointi niin vaan katoa, suttaannu ja varsinkin kun merkin laittoi porilainen tunnettu eläinlääkäri. Todennäköisesti merkki sutattiin vaan tussilla kuvanoton ajaksi. Jos joku tietää missä tällainen ruskea uroskoira nimeltään Topi on, niin ottakaa korvamerkinnästä kuva.. Olettaisin, että jo numerot näkyvät. Siinä meni paitsi pojan koira, myös 600 e rahaa.. Sen verran tiedän että Mäkelä oli tämän kyseisen koiran nähnyt siellä toisella eläinkodilla ja hänen olisi se pitänyt tunnistaa. Merkillisintä asiassa oli se, että ilmoitin heti katoamisen jälkeen asiasta Kokemäen poliisilaitokselle ja vaikka löytöeläintalo oli Kauvatsalla, ei koiraa löytynyt ennen kuin se oli jo myyty toisaalle..
selvää, mihin se on myyty.Onhan niiden löytöeläinkotien pidettävä kirjaa eläimistä.Älä tuolla tavalla luovuta.Missä sinä sen kuvan näit?Tämän pitäisi olla helppo homma ottaa selville.Tee itse jotain.Ilmoita vaikka sen alueen lehdessä ja laita kuva ja milloin hävisi. Siitä 2 viikkoa ovat vasta lainmukaan saaneet myydä sen.Tanja Mäkelää/Koskea jos tarkoitat, olen tullut siihen tulokseen, että hyvä kun nimensä tietää, eikä sitäkään aina.Setelin tunnistaa aina ja rahastusmahdollisuuden.Toisten koiria steriloi/kastroi, omalleen antaa tulla sekasearotuisia pentuja.
- von Lagerbom
Ota nyt ihmeessä kirjoitti:
selvää, mihin se on myyty.Onhan niiden löytöeläinkotien pidettävä kirjaa eläimistä.Älä tuolla tavalla luovuta.Missä sinä sen kuvan näit?Tämän pitäisi olla helppo homma ottaa selville.Tee itse jotain.Ilmoita vaikka sen alueen lehdessä ja laita kuva ja milloin hävisi. Siitä 2 viikkoa ovat vasta lainmukaan saaneet myydä sen.Tanja Mäkelää/Koskea jos tarkoitat, olen tullut siihen tulokseen, että hyvä kun nimensä tietää, eikä sitäkään aina.Setelin tunnistaa aina ja rahastusmahdollisuuden.Toisten koiria steriloi/kastroi, omalleen antaa tulla sekasearotuisia pentuja.
Aikanaan rikosilmoituksen ja poliisin ottama kuva tietääkseni. Minulle ei suostuttu ilmoittamaan missä koira on.
- Eunukki
von Lagerbom kirjoitti:
Aikanaan rikosilmoituksen ja poliisin ottama kuva tietääkseni. Minulle ei suostuttu ilmoittamaan missä koira on.
Asioita seuranneena tiedän, että eläimet, "löytö", "huostaanotetut" matkustelevat ympäri maata enemmän kuin tavallinen keskiverto suomalainen.
Paha on jäljittää! - siis mitä,,
von Lagerbom kirjoitti:
..kuvan?
- von Lagerbom
siis mitä,, kirjoitti:
..kuvan?
Koirahan pääsi karkuun, eikä minulle ilmoitettu sen löytyneen, vaikka koiralle oli tatuoitu korvaan merkinnät. Jollakin merkillisellä tavalla, ehkä tussilla oli merkinnät sittemmin sotkettu, eikä poliisin ottamasta kuvasta siis selvinnyt enää numerot kokonaisuudessaan. Nyt tuo koira pitäisikin löytää että näkisi, onko ne merkinnät nyt näkyvissä..
- von Lagerbom
von Lagerbom kirjoitti:
Koirahan pääsi karkuun, eikä minulle ilmoitettu sen löytyneen, vaikka koiralle oli tatuoitu korvaan merkinnät. Jollakin merkillisellä tavalla, ehkä tussilla oli merkinnät sittemmin sotkettu, eikä poliisin ottamasta kuvasta siis selvinnyt enää numerot kokonaisuudessaan. Nyt tuo koira pitäisikin löytää että näkisi, onko ne merkinnät nyt näkyvissä..
Paperit viimein löytyivät. Rekisterinumero oli FIN 20333 / 02
Tatuoinnin oli tehnyt porilainen eläinlääkäri Berndt Aminoff, joka antamansa selvityksen mukaan oli tehnyt tatuoinnin huolella ja tarkkuudella. Tämän selvityksen hän oli antanut vakuutusyhtiö Pohjolalle. Ja totta onkin, että tatuointi oli kyllä näkyvissä ollutkin. Ainoa mahdollisuus on että numerot olivat sotketut tahallaan ehkäpä tussilla kuvanoton ajaksi.
Meillä, siis tyttärelläni oli samaa rotua oleva narttukoira, joka oli tatuoitu ja lonkkakuvattu samaan aikaan, saman eläinlääkärin toimesta kuin uroskin, ja silläkin oli tatuointi selvästi näkyvissä, jonka asian ilmoitin Kokemäen poliisin vanhemmalle konstaapeli Jouni Päiväläiselle, joka tutki koiramme katoamisasiaa.
Jos joku nyt sattumalta tietää missä kyseinen koira on, niin voisi katsoa joko rekisterinumero on näkyvissä ja ottaisi vaikka kuvan siitä. - Eunukki
von Lagerbom kirjoitti:
Paperit viimein löytyivät. Rekisterinumero oli FIN 20333 / 02
Tatuoinnin oli tehnyt porilainen eläinlääkäri Berndt Aminoff, joka antamansa selvityksen mukaan oli tehnyt tatuoinnin huolella ja tarkkuudella. Tämän selvityksen hän oli antanut vakuutusyhtiö Pohjolalle. Ja totta onkin, että tatuointi oli kyllä näkyvissä ollutkin. Ainoa mahdollisuus on että numerot olivat sotketut tahallaan ehkäpä tussilla kuvanoton ajaksi.
Meillä, siis tyttärelläni oli samaa rotua oleva narttukoira, joka oli tatuoitu ja lonkkakuvattu samaan aikaan, saman eläinlääkärin toimesta kuin uroskin, ja silläkin oli tatuointi selvästi näkyvissä, jonka asian ilmoitin Kokemäen poliisin vanhemmalle konstaapeli Jouni Päiväläiselle, joka tutki koiramme katoamisasiaa.
Jos joku nyt sattumalta tietää missä kyseinen koira on, niin voisi katsoa joko rekisterinumero on näkyvissä ja ottaisi vaikka kuvan siitä.Kysy koiraasi Nummijärveltä. Siellä ei ole vuosittain kun n. 10 - 12 löytökoiraa, jos on ollut koirasi ollut siellä varmaankin muistaa.
- von Lagerbom
Eunukki kirjoitti:
Kysy koiraasi Nummijärveltä. Siellä ei ole vuosittain kun n. 10 - 12 löytökoiraa, jos on ollut koirasi ollut siellä varmaankin muistaa.
Ongelmana oli se, ettei minulle kerrottu edes poliisin toimesta minne se koira oli myyty. Olisin halunnut tutkia sen tatuoinnin ihan itse. Tuntuu mahdottomalta että eläinlääkärin tekemä tatuointi olisi jollakin tavoin äkkiä osittain tuhoutunut. Kuvassa näkyi että se oltiin tahallisesti sotkettu. Ei siis niin ollut tapahtunut koiran ollessa meillä.
- tiettykin-
von Lagerbom kirjoitti:
tottakai sinulta karkaa koira, se löytyy ja suuri salaliitto tuhrii sen tatuoinnin, ettei kukaan sitä tunnista, eikä kukaan ilmoita sinulle. Näinhän se menee. Nyt vain palkkaat (halvalla) nämä eläinkodin mollaajat, lainopilliseksi avuksi ja KAIKKI asiat selviävät! Hurraa, saat takaisin koiran ja puoli valtakuntaa, kyllä elämä on ihmeellistä!
- von Lagerbom
tiettykin- kirjoitti:
tottakai sinulta karkaa koira, se löytyy ja suuri salaliitto tuhrii sen tatuoinnin, ettei kukaan sitä tunnista, eikä kukaan ilmoita sinulle. Näinhän se menee. Nyt vain palkkaat (halvalla) nämä eläinkodin mollaajat, lainopilliseksi avuksi ja KAIKKI asiat selviävät! Hurraa, saat takaisin koiran ja puoli valtakuntaa, kyllä elämä on ihmeellistä!
Täysin varmaa on ettei eläinlääkärin tekemä tatuointi mitään tuhraannu, eikä ollut tuhraantunut ainakaan vielä silloin kun koira meillä oli. Tatuointi tehtiin nukutuksessa, enkä usko että sinäkään kyseenalaistat kyseisen eläinlääkärin ammattitaitoa, vai kyseenalaistatko? Kyllä se 600 euroakin rahaa on, varsinkin koiran uudelle omistajalle kun ei tarvinnut täydestä hinnasta sitä ostaa. Ja miksi ei annettu tietoa siitä missä se koira oli, että olisin päässyt itse toteamaan onko tatuointi tuhraantunut pysyvästi.
- Eunukki
von Lagerbom kirjoitti:
Täysin varmaa on ettei eläinlääkärin tekemä tatuointi mitään tuhraannu, eikä ollut tuhraantunut ainakaan vielä silloin kun koira meillä oli. Tatuointi tehtiin nukutuksessa, enkä usko että sinäkään kyseenalaistat kyseisen eläinlääkärin ammattitaitoa, vai kyseenalaistatko? Kyllä se 600 euroakin rahaa on, varsinkin koiran uudelle omistajalle kun ei tarvinnut täydestä hinnasta sitä ostaa. Ja miksi ei annettu tietoa siitä missä se koira oli, että olisin päässyt itse toteamaan onko tatuointi tuhraantunut pysyvästi.
tosta "topesta" vai oisko kaksi oo:ta keskellä. Se on saanut piikin lihaansa ja kiukuttelee ns. pelko peeeeessä, että senkin saa osansa sotkusta.
Sehän on ukkeli täynnä luomua! - von Lagerbom
Eunukki kirjoitti:
tosta "topesta" vai oisko kaksi oo:ta keskellä. Se on saanut piikin lihaansa ja kiukuttelee ns. pelko peeeeessä, että senkin saa osansa sotkusta.
Sehän on ukkeli täynnä luomua!Tarkistin asian kyseisen eläinlääkärin vakuutusyhtiölle antamasta selonteosta jossa vakuutti tehneensä korvamerkinnän huolellisesti. Tatuointihan ei tunnetusti poistu esimerkiksi vedellä, enkä usko että sitä kuvauksen vuoksi oltaisiin tatuoimalla sotkettu, vaan oli ilmeisesti tussilla tuhrattu kuvausta varten.. Olisi vaan hyvä saada merkinnästä uusi kuva, vaikka uudelleen tuhrattukin. Tuskin on osattu samalla tavoin tuhria sitä nyt kuin aiempaan kuvaan valmistauduttaessa. Melkoinen tapaus sekin, että haluttiin viedä 8v ikäisen lapsen koira tuosta vaan.
- Eunukki
von Lagerbom kirjoitti:
Koska karkasi ja minkä ikäinen koirasi oli?
- onneton arvaus
Eunukki kirjoitti:
Sehän on ukkeli täynnä luomua!Katso vain itse, ettet ole sotkussa,heh.
- von Lagerbom
Eunukki kirjoitti:
Koska karkasi ja minkä ikäinen koirasi oli?
Ja 2004 tammi-helmikuussa katosi. Katselin juuri ilmoitustani Kokemäen poliisin Jouni Päiväläiselle, joka ilmoitus oli päivätty 26. helmikuuta 2004. Aion nyt vaatia Porin poliisilaitosta ottamaan selvää missä kyseinen koira on. Saattaa olla että T Mäkelä oli sen myynyt eteenpäin.Jossain yhteyksissä kuitenkin oli Kauvatsan löytöeläinkotiinkin muistamani mukaan. Joka tapauksessa oli koiran siellä nähnyt mutta ei ollut tätä tunnistanut vaikka oli monet kerrat sen aiemminkin nähnyt. Joskus jopa oli omassa löytöeläinkodissaankin muutamia tunteja, jolloin kahdelta koiralta oli äkkiä hävinnyt kaulapannat, joissa oli puhelinnumerotkin. Mäkelän naapurustossa asuva henkilö oli kuitenkin hiukan kiinniottoa ennemmin nähnyt toisen koiran riittävän läheltä huomatakseen että ainakin sillä oli kaulapanta tuolloin. Vartin kuluttua ei ollut enää kummallakaan kun Mäkelä oli ne kiinni ottanut. Aika velikultia, ainakin ne koirat, kun molemmat ymmärsivät hävittää omistajan yhteystiedot. Toinen oli Pyreneittenkoira, puhdasrotuinen, ja toinen juuri tämä Topi, eli Suomenlapinkoira.
- taas salaliitto
von Lagerbom kirjoitti:
Ja 2004 tammi-helmikuussa katosi. Katselin juuri ilmoitustani Kokemäen poliisin Jouni Päiväläiselle, joka ilmoitus oli päivätty 26. helmikuuta 2004. Aion nyt vaatia Porin poliisilaitosta ottamaan selvää missä kyseinen koira on. Saattaa olla että T Mäkelä oli sen myynyt eteenpäin.Jossain yhteyksissä kuitenkin oli Kauvatsan löytöeläinkotiinkin muistamani mukaan. Joka tapauksessa oli koiran siellä nähnyt mutta ei ollut tätä tunnistanut vaikka oli monet kerrat sen aiemminkin nähnyt. Joskus jopa oli omassa löytöeläinkodissaankin muutamia tunteja, jolloin kahdelta koiralta oli äkkiä hävinnyt kaulapannat, joissa oli puhelinnumerotkin. Mäkelän naapurustossa asuva henkilö oli kuitenkin hiukan kiinniottoa ennemmin nähnyt toisen koiran riittävän läheltä huomatakseen että ainakin sillä oli kaulapanta tuolloin. Vartin kuluttua ei ollut enää kummallakaan kun Mäkelä oli ne kiinni ottanut. Aika velikultia, ainakin ne koirat, kun molemmat ymmärsivät hävittää omistajan yhteystiedot. Toinen oli Pyreneittenkoira, puhdasrotuinen, ja toinen juuri tämä Topi, eli Suomenlapinkoira.
sähän kova sälli olet,heh. Kerro sitten, miten pistit virkakoneiston rattaat pyörimään. heh
- missä järkikulta
von Lagerbom kirjoitti:
-ja nyt aiot vaatia, poliisia selvittämään, missä se on,täh!? Et ole ainakaan kiirettä pitänyt, asian kanssa, tais olla TOSI rakas koira?
- von Lagerbom
missä järkikulta kirjoitti:
-ja nyt aiot vaatia, poliisia selvittämään, missä se on,täh!? Et ole ainakaan kiirettä pitänyt, asian kanssa, tais olla TOSI rakas koira?
Juurihan olen kertonut aiemmin ettei minulle ilmoitettu tuolloin vaatimuksistani huolimatta koiran olinpaikkaa. Nyt vaadin tutkittavaksi minne se katosi ja onko tosiaan mahdollista että koira on tatuoinut itse merkintänsä piiloon.
- 5 vuotta,juu
von Lagerbom kirjoitti:
Juurihan olen kertonut aiemmin ettei minulle ilmoitettu tuolloin vaatimuksistani huolimatta koiran olinpaikkaa. Nyt vaadin tutkittavaksi minne se katosi ja onko tosiaan mahdollista että koira on tatuoinut itse merkintänsä piiloon.
jos 5 vuotta sitten ei vaatimuksiasi kuunneltu, niin miksi nyt kuunneltaisiin? Kuinka monta tutkimuspyyntöä ja vaatimusta olet elämäsi aikana tehnyt?
- sanoillasi
5 vuotta,juu kirjoitti:
jos 5 vuotta sitten ei vaatimuksiasi kuunneltu, niin miksi nyt kuunneltaisiin? Kuinka monta tutkimuspyyntöä ja vaatimusta olet elämäsi aikana tehnyt?
Miksi ei voi nyt vaatia mitään? Onko sulla kyky auttaa, lohduttaa, tukea ja antaa mahdollisia hyviä neuvoja hukassa vai etkö vain osaa..?!? Kyllähän muakin ihmetyttää toi 5 vuotta, itse olisin kuuluttanut joka lehdessä jne, mutta en tiedä paljonko Topin etsimisen eteen on oikeasti tehty? Ja olen sitä mieltä, että koskaan ei ole myöhäistä kun rakkaasta lemmikistä on kyse. Tosin JOS mieltä kaivelee vain se 600 euroa niin..
- s-tanan pummit
sanoillasi kirjoitti:
Miksi ei voi nyt vaatia mitään? Onko sulla kyky auttaa, lohduttaa, tukea ja antaa mahdollisia hyviä neuvoja hukassa vai etkö vain osaa..?!? Kyllähän muakin ihmetyttää toi 5 vuotta, itse olisin kuuluttanut joka lehdessä jne, mutta en tiedä paljonko Topin etsimisen eteen on oikeasti tehty? Ja olen sitä mieltä, että koskaan ei ole myöhäistä kun rakkaasta lemmikistä on kyse. Tosin JOS mieltä kaivelee vain se 600 euroa niin..
valitettavasti joillakin on elämäntehtävänä sohlata asiansa ja sitten vaatia yhteiskuntaa apuun. Montakos kirjoitusta tuosta hurtasta on ollut tässä viiden vuoden kuluessa?
- Sinulla kaan ei taida
s-tanan pummit kirjoitti:
valitettavasti joillakin on elämäntehtävänä sohlata asiansa ja sitten vaatia yhteiskuntaa apuun. Montakos kirjoitusta tuosta hurtasta on ollut tässä viiden vuoden kuluessa?
olla asiat hyvin kun täällä on pakko ilkeillä. Onko se jotenkin sinulta pois , jos joku on kauan kirjoittanut asiasta?
Sulje tää toosa, saat sinäkin mielenrauhan.Please - vapaa foorumi
Sinulla kaan ei taida kirjoitti:
olla asiat hyvin kun täällä on pakko ilkeillä. Onko se jotenkin sinulta pois , jos joku on kauan kirjoittanut asiasta?
Sulje tää toosa, saat sinäkin mielenrauhan.PleaseSiinäpä tuo onkin, kun gubbe ei ole tässä viiden vuoden aikana kadonneen koiransa perän täällä haukkunut, kummallista kyllä. Jos minulta katoaisi koira, niin käyttäisin kaikkia keinoja sen etsimiseen,enkä pitäisi viiden vuoden taukoa asiassa. Ettei vaan olisi koiraa kohdeltu niin, että omistajakin on tiennyt, ettei ole mahiksia saada sitä takaisin.....
- von Lagerbom
vapaa foorumi kirjoitti:
Siinäpä tuo onkin, kun gubbe ei ole tässä viiden vuoden aikana kadonneen koiransa perän täällä haukkunut, kummallista kyllä. Jos minulta katoaisi koira, niin käyttäisin kaikkia keinoja sen etsimiseen,enkä pitäisi viiden vuoden taukoa asiassa. Ettei vaan olisi koiraa kohdeltu niin, että omistajakin on tiennyt, ettei ole mahiksia saada sitä takaisin.....
Syy siihen miksi siitä nyt tässä kirjoitin on se, että koska täällä on kirjoiteltu tuollaisista tapahtuneista vääryyksistä noin paljon, niin ajattelin minäkin kirjoittaa. Ja toiseksi. Löysin taas nuo kateissa olleet argumentit asioista, joten voin jatkaa asiassa selvitysvaatimusta. Kai sinä sen itsekin ymmärrät ettei tatuointi koiran korvasta noin vaan sotkeudu. Asia jäi aikanaan kesken koska oli niin paljon muitakin asioita selviteltävänä. Ja totta on, että minultakin vietiin hevonen, mutta minä en ollut sitä koskaan itse ajatellutkaan hoitaa, ja exäni jätti sen liekanaruun lähtiessään, joten hän on asiassa syyllinen, en minä. Mutta helppoahan se oli antaa toisen maksama hevonen viedä, kuten on tehnyt paljon muutakin paskaa. Ja edelleen, minulla on lääkärinlausunto että olen täysin työkyvytön, joten en siis ole ainoatakaan eläintä hankkinut sitä silmälläpitäen, että itse niistä huolehtisin. Nyt minulla ei olekaan yhtään eläintä kun sain tuon koiranikin myytyä. Tyydyttikö vastaukseni sinua? Tatuoinnista vielä. Osoitappa minulle yksikin, vaikka ihmiselle tehty tatuointi, joka olisi sotkeutunut tunnistamattomaksi.
- Tatuoinnin voi kyllä
von Lagerbom kirjoitti:
Syy siihen miksi siitä nyt tässä kirjoitin on se, että koska täällä on kirjoiteltu tuollaisista tapahtuneista vääryyksistä noin paljon, niin ajattelin minäkin kirjoittaa. Ja toiseksi. Löysin taas nuo kateissa olleet argumentit asioista, joten voin jatkaa asiassa selvitysvaatimusta. Kai sinä sen itsekin ymmärrät ettei tatuointi koiran korvasta noin vaan sotkeudu. Asia jäi aikanaan kesken koska oli niin paljon muitakin asioita selviteltävänä. Ja totta on, että minultakin vietiin hevonen, mutta minä en ollut sitä koskaan itse ajatellutkaan hoitaa, ja exäni jätti sen liekanaruun lähtiessään, joten hän on asiassa syyllinen, en minä. Mutta helppoahan se oli antaa toisen maksama hevonen viedä, kuten on tehnyt paljon muutakin paskaa. Ja edelleen, minulla on lääkärinlausunto että olen täysin työkyvytön, joten en siis ole ainoatakaan eläintä hankkinut sitä silmälläpitäen, että itse niistä huolehtisin. Nyt minulla ei olekaan yhtään eläintä kun sain tuon koiranikin myytyä. Tyydyttikö vastaukseni sinua? Tatuoinnista vielä. Osoitappa minulle yksikin, vaikka ihmiselle tehty tatuointi, joka olisi sotkeutunut tunnistamattomaksi.
tatuoida tunnistamattomaksi, luulisin. Ihmisiltä poistetaan ihonsiirroin joskus tatuointi. Toivottavasti pärjäilet jatkossa paremmin, ei se huono säkä aina iänkaiken kestä.
Toivottavasti koirasi sai hyvän kodin. - on yhtä vääryyttä,
von Lagerbom kirjoitti:
ne omat sohlaukset vain tuppaavat unohtua. Silloin, kun se vika on aina läheisissä, virkavallassa ja yhteiskunnassa kannattaa vilasta lähimpään peiliin. En todellakaan usko, että kukaan olisi viitsinyt koirasi tatuointeja tahrata. Samaa sarjaa, kuin muutkin jutut, joita edes lakialanammattilaiset eivät ota hoitaakseen, koska niissä ei ole jutun juurta. Helppoakos se on täällä huudella, kun ei ole esittää mitään faktaa siitä, että itse olisi puhdas pulmunen.
- von Lagerbom
Tatuoinnin voi kyllä kirjoitti:
tatuoida tunnistamattomaksi, luulisin. Ihmisiltä poistetaan ihonsiirroin joskus tatuointi. Toivottavasti pärjäilet jatkossa paremmin, ei se huono säkä aina iänkaiken kestä.
Toivottavasti koirasi sai hyvän kodin.Että saahan sen tunnistamattomaksi tehtyä. Mutta ei se itsellään sellaiseksi mene. Siksipä olisikin hyvä löytää tuo koira ja katsoa ovatko merkinät nyt näkyvillä, vai onko tosiaan tatuoitu se tunistamattomaksi. Jos on tahallisesti tehty tunnistamattomaksi, niin herää kysymys kuka sellaisen teki? Minun mielestäni jos tahallisesti tuhotaan rekisterimerkintä, on syyllistytty rikokseen. Kokemäelle meni, en tiedä saiko hyvä vai huonon kodin,mutta ennestäänkin oli jo yksi koira, niin kaitpa sitten huolehtii uudestakin koirasta.
- von Lagerbom
on yhtä vääryyttä, kirjoitti:
ne omat sohlaukset vain tuppaavat unohtua. Silloin, kun se vika on aina läheisissä, virkavallassa ja yhteiskunnassa kannattaa vilasta lähimpään peiliin. En todellakaan usko, että kukaan olisi viitsinyt koirasi tatuointeja tahrata. Samaa sarjaa, kuin muutkin jutut, joita edes lakialanammattilaiset eivät ota hoitaakseen, koska niissä ei ole jutun juurta. Helppoakos se on täällä huudella, kun ei ole esittää mitään faktaa siitä, että itse olisi puhdas pulmunen.
Pulmusuuteni liittyy siihen, että koran korvatatuointi on sotkettu? Kuten jo aiemmin olen todennut, ei tatuointi mitenkään voi sotkeutua tunnistamattomaksi koiran ollessa karkumatkalla. Ei muuten kuin että se tuhritaan tarkoituksella. Ainakin kuvanotonajaksi.
- ilmaista apua
vai ovatko lakimiehet kieltäytyneet tapauksestasi? Jos näin on, niin olet todennäköisesti heikoilla pohjilla ja joudut pulittamaan pitkän pennin jo valmiiksi hävitystä jutusta. Luuletko että täällä mesoavilla nimimerkeillä olisi jotain todellista tietoa Suomen laista? Kuka vain voi lainata finlexistä pitkät pätkät ja kopioida ne kirjoituksiinsa, eikä se ole todiste muusta, kuin jonkinlaisesta lukutaidosta. Luetun ymmärtämisestä ei senkään vertaa.
- Mesoavista, oletpa
tympeä.Eipä ole tässä Tanja K:n tapauksessakaan muuta tarvinnut kuin seurata hänen "mesoamistaan" jatkuvaalla syötöllä lehdissä, radiossa ja tv:ssa. Yleensä ottaen :Ei normaalia käyttäytymistä.
Meillä on ollut hoksottimet, jotka useilta ihmisiltä puuttuu.Mahdolliset piilossa olevat kyvyt ovat kuitenkin kätkeneet.
Juristithan auttavat sitten, jos käräjäjuttu tulee.Eipä Irjanteen tapauksessa auttanut juristien tuo mainostamasi lukutaitokaan, eivät vaan halunneet sisäistää asiaa, jota palkattiin ajamaa, kun siitä korvauksen kuitenkin saa.
Älä nyt vaan väitä toisin, kun et tiedä asiasta mitään.
Ymmärrät sinä onneksi luetun, toivottavasti tämänkin. - niin lainopillista
Mesoavista, oletpa kirjoitti:
tympeä.Eipä ole tässä Tanja K:n tapauksessakaan muuta tarvinnut kuin seurata hänen "mesoamistaan" jatkuvaalla syötöllä lehdissä, radiossa ja tv:ssa. Yleensä ottaen :Ei normaalia käyttäytymistä.
Meillä on ollut hoksottimet, jotka useilta ihmisiltä puuttuu.Mahdolliset piilossa olevat kyvyt ovat kuitenkin kätkeneet.
Juristithan auttavat sitten, jos käräjäjuttu tulee.Eipä Irjanteen tapauksessa auttanut juristien tuo mainostamasi lukutaitokaan, eivät vaan halunneet sisäistää asiaa, jota palkattiin ajamaa, kun siitä korvauksen kuitenkin saa.
Älä nyt vaan väitä toisin, kun et tiedä asiasta mitään.
Ymmärrät sinä onneksi luetun, toivottavasti tämänkin.apua sulta tuskin saa,heh. Ai, oikein hoksottimet,heh, pakkomielteelle tuo vaikuttaa. Eikä yhtään lainopillista, vakuuttavaa tekstiä ole teikäläisten koneelta tursunnut. Ja, voisin jopa väittää, että oikeudesta ei kukaan tule tuomiota saamaan ansiostanne..ihan höpö-höpöjuttuja. En sitten muuten ole mikään Tanja K. enkä hänen tuttunsa tai läheisensäkään, kun sitä seuraavaksi alat tyrkyttämään.
Mitä muuten tarkoitit lauseilla :"Meillä on ollut hoksottimet,jotka useilta ihmisiltä puuttuu.Mahdollisesti piilossa olevat kyvyt ovat kuitenkin kätkeneet." ihan sekavaa tekstiä, sinulla. - Eunukki
niin lainopillista kirjoitti:
apua sulta tuskin saa,heh. Ai, oikein hoksottimet,heh, pakkomielteelle tuo vaikuttaa. Eikä yhtään lainopillista, vakuuttavaa tekstiä ole teikäläisten koneelta tursunnut. Ja, voisin jopa väittää, että oikeudesta ei kukaan tule tuomiota saamaan ansiostanne..ihan höpö-höpöjuttuja. En sitten muuten ole mikään Tanja K. enkä hänen tuttunsa tai läheisensäkään, kun sitä seuraavaksi alat tyrkyttämään.
Mitä muuten tarkoitit lauseilla :"Meillä on ollut hoksottimet,jotka useilta ihmisiltä puuttuu.Mahdollisesti piilossa olevat kyvyt ovat kuitenkin kätkeneet." ihan sekavaa tekstiä, sinulla.Sori vaan, mutta eiköhän meillä sentään ole hoksottimet paikallaan, kun kerran hoksitaan, että tässä Kirppu-sotkussa on jotain täysin pielessä. Eskolaiset itse tuskin ovat samaa havainneet, kun ovat reppanat tehneet vapaaehtoistyötä YRITYKSELLE omistaja Tanja Koski jo vuosien ajan. Maksaneet jäsenmaksuja, kilvan järjestäneet myyjäisiä ja keränneet rahaa Kirpun eläinkodin hyväksi jne.
Samaan aikaan Kosken Firma esim. vuoden 2008 aikana on löytänyt 80 kissaa, joista "suojelu" on tappanut 70, vain 10 kissalle vuoden aikana on löytynyt uusi koti.
Jos se on pakkomiellettä, että haluaa selvittää Kirpun eläinkodin nyt Eskon eläinkodin toimintaa, joka HAISEE, niin olkoon niin.
Ootko sä unestas herännyt MIESTEN MIES? Vaivu takaisin unten maille! - Olenko jossain väittänyt
niin lainopillista kirjoitti:
apua sulta tuskin saa,heh. Ai, oikein hoksottimet,heh, pakkomielteelle tuo vaikuttaa. Eikä yhtään lainopillista, vakuuttavaa tekstiä ole teikäläisten koneelta tursunnut. Ja, voisin jopa väittää, että oikeudesta ei kukaan tule tuomiota saamaan ansiostanne..ihan höpö-höpöjuttuja. En sitten muuten ole mikään Tanja K. enkä hänen tuttunsa tai läheisensäkään, kun sitä seuraavaksi alat tyrkyttämään.
Mitä muuten tarkoitit lauseilla :"Meillä on ollut hoksottimet,jotka useilta ihmisiltä puuttuu.Mahdollisesti piilossa olevat kyvyt ovat kuitenkin kätkeneet." ihan sekavaa tekstiä, sinulla.antavani lainopillista neuvoa?Mahdollisesti piilossa olevat kyvyt ovat kuitenkin kätkeneet. Tarkoittaa niitä hoksottimia, ne näyttää tosiaan sinultakin puuttuvan.Eikö se hoksotin juttu ole kyky, minusta ainakin. Kerron lisää, jos tänään minulle Vaasan seudulta tulleeseen juttuun sain vauhtia yhdellä puhelinsoitolla.Hoksottimeni eivät menneet jumiin arvostelustasi.hehheh
- kyseenalaistin
Olenko jossain väittänyt kirjoitti:
antavani lainopillista neuvoa?Mahdollisesti piilossa olevat kyvyt ovat kuitenkin kätkeneet. Tarkoittaa niitä hoksottimia, ne näyttää tosiaan sinultakin puuttuvan.Eikö se hoksotin juttu ole kyky, minusta ainakin. Kerron lisää, jos tänään minulle Vaasan seudulta tulleeseen juttuun sain vauhtia yhdellä puhelinsoitolla.Hoksottimeni eivät menneet jumiin arvostelustasi.hehheh
näiden tyyppien lainopillista tuntemusta, saatika kykyä antaa sitä ja oikeassa taisin olla. Sinä, et osaa ilmaista itseäsi selkeästi. Kannattaisi tosiaan pitää huolta niistä elikoista, mitä hoitaakseen ottaa, niin ne eivät päädy muiden ristiksi. Täällä meluaminen on ainoa, mitä saat aikaan, koska kukaan ei ota sinua vakavasti,heh ja heh!
- jään odottamaan
Eunukki kirjoitti:
Sori vaan, mutta eiköhän meillä sentään ole hoksottimet paikallaan, kun kerran hoksitaan, että tässä Kirppu-sotkussa on jotain täysin pielessä. Eskolaiset itse tuskin ovat samaa havainneet, kun ovat reppanat tehneet vapaaehtoistyötä YRITYKSELLE omistaja Tanja Koski jo vuosien ajan. Maksaneet jäsenmaksuja, kilvan järjestäneet myyjäisiä ja keränneet rahaa Kirpun eläinkodin hyväksi jne.
Samaan aikaan Kosken Firma esim. vuoden 2008 aikana on löytänyt 80 kissaa, joista "suojelu" on tappanut 70, vain 10 kissalle vuoden aikana on löytynyt uusi koti.
Jos se on pakkomiellettä, että haluaa selvittää Kirpun eläinkodin nyt Eskon eläinkodin toimintaa, joka HAISEE, niin olkoon niin.
Ootko sä unestas herännyt MIESTEN MIES? Vaivu takaisin unten maille!jotain todellista näyttöä lakitietoudestasi. Oli muuten taannoin Ilta-Sanomissa juttu, kuinka vaikeaa on löytää koti kaikille kissoille, mitä ihmiset jättävät heitteille. Ihan valtakunnallisesti niitä siis joudutaan lopettamaan. Ja parempi, että ne lopetetaan, kuin jätetään luontoon, minne ne eivät kuulu.
- Nyt meni yli
kyseenalaistin kirjoitti:
näiden tyyppien lainopillista tuntemusta, saatika kykyä antaa sitä ja oikeassa taisin olla. Sinä, et osaa ilmaista itseäsi selkeästi. Kannattaisi tosiaan pitää huolta niistä elikoista, mitä hoitaakseen ottaa, niin ne eivät päädy muiden ristiksi. Täällä meluaminen on ainoa, mitä saat aikaan, koska kukaan ei ota sinua vakavasti,heh ja heh!
hilseen minulla.Onko sinulla oikeinkin vaikeeta?"Leben und leben lassen"-tulikohan tarpeeksi oikein,sinun harjaantuneelle luku-ja ymmärryskyvyllesi. Se olisi vissiin suomeksi "Elä ja anna elää"
- Eunukki
jään odottamaan kirjoitti:
jotain todellista näyttöä lakitietoudestasi. Oli muuten taannoin Ilta-Sanomissa juttu, kuinka vaikeaa on löytää koti kaikille kissoille, mitä ihmiset jättävät heitteille. Ihan valtakunnallisesti niitä siis joudutaan lopettamaan. Ja parempi, että ne lopetetaan, kuin jätetään luontoon, minne ne eivät kuulu.
Sähän oot sitä LUOMUA?
Saattaa se sunkin tilinteon hetkesi tulla, siis se lakiin perustuva, ei saunan takana on vielä tilaa. - huvikseni,.,.
Nyt meni yli kirjoitti:
hilseen minulla.Onko sinulla oikeinkin vaikeeta?"Leben und leben lassen"-tulikohan tarpeeksi oikein,sinun harjaantuneelle luku-ja ymmärryskyvyllesi. Se olisi vissiin suomeksi "Elä ja anna elää"
täällä seurailen älyllisiä keskustelujanne..voisitte oikeastaan perustaa jonkinlaisen Mensan tapaisen seuran, tosin niin ettei sinne ole asiaa kuin alle 60.n Äo:lla,heh. Ohjelmana; turhien rikosilmoitusten,tutkintapyyntöjen ja nettikirjoitusten väsääminen,wau! Sitten voisitte lyödä viisaat päänne yhteen ja miettiä, kuka teille oikein vastailee, onko se eläinkoti, salaperäinen "luomu" vai lagerbommin ex, vai joku ihan muu,heh.
- täälläkin
huvikseni,.,. kirjoitti:
täällä seurailen älyllisiä keskustelujanne..voisitte oikeastaan perustaa jonkinlaisen Mensan tapaisen seuran, tosin niin ettei sinne ole asiaa kuin alle 60.n Äo:lla,heh. Ohjelmana; turhien rikosilmoitusten,tutkintapyyntöjen ja nettikirjoitusten väsääminen,wau! Sitten voisitte lyödä viisaat päänne yhteen ja miettiä, kuka teille oikein vastailee, onko se eläinkoti, salaperäinen "luomu" vai lagerbommin ex, vai joku ihan muu,heh.
oma koirani katosi myös tällä alueella samaan tyyliin.
ensin oli tuossa ja sitten hävisi kuin tuhka tuuleen.
eivät laittaneet tuosta edes kadonnut ilmoitusta ennen kuin kk päästä rähisin asiasta totaalisesti. useamman kerran asiasta soitin ja postittelin ensin.
ei tietenkään koiraa ikinä löytynyt ;( prkl - Kirpun eläinkodistako
täälläkin kirjoitti:
oma koirani katosi myös tällä alueella samaan tyyliin.
ensin oli tuossa ja sitten hävisi kuin tuhka tuuleen.
eivät laittaneet tuosta edes kadonnut ilmoitusta ennen kuin kk päästä rähisin asiasta totaalisesti. useamman kerran asiasta soitin ja postittelin ensin.
ei tietenkään koiraa ikinä löytynyt ;( prklon nytkin kysymys? Juttusi jos liittyy tähän nimenomaiseen paikkaan,Länsi-Suomen lääninhallituksesta Turusta kehoitettiin laittamaan valituskirje heille. Eiväthän ne tiedä näistä asioista, jos ei niitä heidän tietoonsa saateta. Laitoin muistaakseni Yleistä Satakunnasta siihen eilen tai aamuyöstä kirjoituksen. Katso sieltä ja toimi heti.
Kun hän on eläinsuojeluvaltuutettu, ei pitäisi voida käyttäytyä löytöeläinasioissa eläinten kaikenlaista hyvinvointia vastaan, eikä olla toimimatta eläinten parhaaksi.Jäljet peittyy mukavasti jo kuukaudessa. Hän ilmoittaa kaikesta toiminnastaan Lapin Kansaa myöten, joka ilmestynee Rovaniemellä. Ei täältä niitä lehtiä niin seurata, että joku koiranmyynti-ilmoitus huomattaisiin. - Se oli
Kirpun eläinkodistako kirjoitti:
on nytkin kysymys? Juttusi jos liittyy tähän nimenomaiseen paikkaan,Länsi-Suomen lääninhallituksesta Turusta kehoitettiin laittamaan valituskirje heille. Eiväthän ne tiedä näistä asioista, jos ei niitä heidän tietoonsa saateta. Laitoin muistaakseni Yleistä Satakunnasta siihen eilen tai aamuyöstä kirjoituksen. Katso sieltä ja toimi heti.
Kun hän on eläinsuojeluvaltuutettu, ei pitäisi voida käyttäytyä löytöeläinasioissa eläinten kaikenlaista hyvinvointia vastaan, eikä olla toimimatta eläinten parhaaksi.Jäljet peittyy mukavasti jo kuukaudessa. Hän ilmoittaa kaikesta toiminnastaan Lapin Kansaa myöten, joka ilmestynee Rovaniemellä. Ei täältä niitä lehtiä niin seurata, että joku koiranmyynti-ilmoitus huomattaisiin.Rauman osiossa ,joskus 0:37 tai jotain.
- kirpun eläinkodista
Kirpun eläinkodistako kirjoitti:
on nytkin kysymys? Juttusi jos liittyy tähän nimenomaiseen paikkaan,Länsi-Suomen lääninhallituksesta Turusta kehoitettiin laittamaan valituskirje heille. Eiväthän ne tiedä näistä asioista, jos ei niitä heidän tietoonsa saateta. Laitoin muistaakseni Yleistä Satakunnasta siihen eilen tai aamuyöstä kirjoituksen. Katso sieltä ja toimi heti.
Kun hän on eläinsuojeluvaltuutettu, ei pitäisi voida käyttäytyä löytöeläinasioissa eläinten kaikenlaista hyvinvointia vastaan, eikä olla toimimatta eläinten parhaaksi.Jäljet peittyy mukavasti jo kuukaudessa. Hän ilmoittaa kaikesta toiminnastaan Lapin Kansaa myöten, joka ilmestynee Rovaniemellä. Ei täältä niitä lehtiä niin seurata, että joku koiranmyynti-ilmoitus huomattaisiin.en suosittele kellekään!
Ei ole aidosti kiinnostunut eläimistä,ei ole!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997823- 1075607
- 2754861
- 494823
- 753584
- 502838
- 622564
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222458Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292402- 412284