minulla on pahoja traumoja. tulin juuri ulos kaapista ja ymmärsin olevani homo. nyt en enää tiedä miten tällainen kynis saa dtm:ssä seuraa kun eikös se ylensä niin mene että sitä pienempi mulkku mitä mulkumpi ulkonäkö?
siksi ajan muuten mp:lläkin koska on kiva pukea itsensä nahkaan. olenhan laiha homo.
ja seksikkäästi ja ujostelevasti välillä aina pyrin tuomaan itseäni esille, tsi hi hih.
homot.net
traumoja.
16
136
Vastaukset
... Kuinka vanhat tänne oikeen kirjoittelee?
- teinixxxx
sellaiset 15-20v teinixit/pikkupojat jotka asuu vielä isin ja äitin luona pienillä sievillä rahoillaan.
- .......
Aloituksen kirjoittaja on 31-vuotias peräkammarinpoika. Sama tyyppi on kirjoitellut tuota paskaa tänne vuosikaudet. Ei ilmeisesti pysty lopettamaan.
- iso ja ilkeä
....... kirjoitti:
Aloituksen kirjoittaja on 31-vuotias peräkammarinpoika. Sama tyyppi on kirjoitellut tuota paskaa tänne vuosikaudet. Ei ilmeisesti pysty lopettamaan.
niin varmaan. itse olet peräkammarin poika, yksinkertainen jästipää ja ihan kyttäkin vieläpä. Pidäs pienempää ettei tarvi tulla vetämään turpaan sinne missä asut. Tiedän kyllä.
Se on vaan kiva vittuilla kynäniskaiselle tohelolle koska olet homokin. - ........
iso ja ilkeä kirjoitti:
niin varmaan. itse olet peräkammarin poika, yksinkertainen jästipää ja ihan kyttäkin vieläpä. Pidäs pienempää ettei tarvi tulla vetämään turpaan sinne missä asut. Tiedän kyllä.
Se on vaan kiva vittuilla kynäniskaiselle tohelolle koska olet homokin.Ja taas tulee äiskän pikku talipallo vetämään turpaan ja taas se tietää missä asun. Voi vittu mikä pelle. Samaa paskaa olet jauhanut vuosia, mutta etpä vain ole mitään tehnyt.
- hekoheko..
........ kirjoitti:
Ja taas tulee äiskän pikku talipallo vetämään turpaan ja taas se tietää missä asun. Voi vittu mikä pelle. Samaa paskaa olet jauhanut vuosia, mutta etpä vain ole mitään tehnyt.
katos katos... sieltähän tulee jo kirosanoja, heh heh! havaitsen että alat vittuuntumaan, siksipä virnistelenkin täällä leveällä dollarihymylläni, ahahahahaa!
- ........
hekoheko.. kirjoitti:
katos katos... sieltähän tulee jo kirosanoja, heh heh! havaitsen että alat vittuuntumaan, siksipä virnistelenkin täällä leveällä dollarihymylläni, ahahahahaa!
No, tuletkos vetämään turpaan? Odottelen pihalla klo 18. Jos ei kuulu, olet edelleen se samaa tyhjästä uhoava paskanpuhuja.
- kölli.
........ kirjoitti:
No, tuletkos vetämään turpaan? Odottelen pihalla klo 18. Jos ei kuulu, olet edelleen se samaa tyhjästä uhoava paskanpuhuja.
Varmistaisin osoitteen vielä, etten lyö väärää miestä. Kerrotko pienen vihjeen tai sovitaanko niin, että joku muu paikka?
- kölli.,
........ kirjoitti:
Ja taas tulee äiskän pikku talipallo vetämään turpaan ja taas se tietää missä asun. Voi vittu mikä pelle. Samaa paskaa olet jauhanut vuosia, mutta etpä vain ole mitään tehnyt.
Kyllähän mä tekisin, jos uskaltaisit joskus selittää samat litaniat ihan kasvotusten. Kyllä teitä selittäjiä riittää. Kyllä tässä on joskus ihan ojennettukin jos on tiedetty muukin paikka kuin internet.
- mistä
vitusta noin tyhmiä sikiää!?
- iso ja ilkeä
....... kirjoitti:
Tuolta noin:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/8385225äitiskin taitaa olla viisaampi, hehheh. laittaa nyt linkki paikkaan jossa ei ole mitään viestiä. onkohan sinun koko sukusi yhtä samaa kynäniskaa kun turhaan olemattomia linkkejä postailet vitun vatipää`?
HA HA HA HA HA! - iso ja ilkeä
iso ja ilkeä kirjoitti:
äitiskin taitaa olla viisaampi, hehheh. laittaa nyt linkki paikkaan jossa ei ole mitään viestiä. onkohan sinun koko sukusi yhtä samaa kynäniskaa kun turhaan olemattomia linkkejä postailet vitun vatipää`?
HA HA HA HA HA! - ........
iso ja ilkeä kirjoitti:
http://media.photobucket.com/image/fat face/standardclass/wise_fat_face.jpg
- enkä tu syömään
........ kirjoitti:
http://media.photobucket.com/image/fat face/standardclass/wise_fat_face.jpg
http://www.musclemarket.fi/forum/picture.php?pictureid=366&albumid=53&dl=1238791914&thumb=1
- kölli.
enkä tu syömään kirjoitti:
http://www.musclemarket.fi/forum/picture.php?pictureid=366&albumid=53&dl=1238791914&thumb=1
Onhan se toki helppoa sanoa että " tuun vetään sua pataan, kerro aika paikka". Tiedän kyllä hyvä " vanha tuttu" että lyömisessä ei ole mitään järkeä. Suuri osa pahoinpitelyistä päättyy ikävästi, yleensä kaatumiseen jne. Suurin osa niistä tehdään myös humalassa ( itse en käytä viinaksia ).
Sopivasti ärsytettynä pitäisi kyllä sinua vähän rinnuksista nostaa kun et tunnu pystyvän asialliseen keskusteluun ja syytät minua paskaviesteistä. Onko sulla IP:t tiedossa? tuskin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565360Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212367- 1141607
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2321564- 931477
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681175Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91153Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3101116- 721047