hei!
elikkäs onko kenelläkään häälehtiä? :) itse yrittänyt koluta jokaista kauppaa läpi, eikä mistään tahdo löytyä häät nai naimisiin lehteä.. :/ Voisin ostaa nimittäin lehtiä jos jollakin olisi. Mutta mielelläni kans haluaisin ne lehdet perille asti..
häälehti
1
520
Vastaukset
- Henni78
Itse valitettavasti olen luovuttanut kaikki viime vuoden lehdet (niitä oli noin 30 kpl) etiäpäin jo, mutta vinkkinä, että Stockmannilta löytyy paljon erilaisia, myös englanninkielisiä häälehtiä. Eli jos englanti taipuu...kuvien takia itse lähinnä niitä hamstrasin.
Suomenkieliset häälehdet on vain tietyn aikaa myynnissä ja sitten saattaa tulla parinkin kuukauden tauko, ettei niitä saa mistään, ennen seuraavan numeron ilmestymistä.
Netin kautta pystyy tilaamaan vanhempiakin numeroita ihan lehtien virallisilta sivuilta, ja kohtuuhintaan. Oisko yx ainakin ollut häät-lehti, vai mikä se oli...?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682580
- 622542
- 681752
- 241557
- 201480
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91420- 151352
- 381203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81147- 251076