Tälle kun ei löydy oikeaa palstaa millään. Keski-Amerikkaa se nyt kuitenkin on ja harkitsen reissaamista.
Onko kukaan poikennut ja olisiko antaa tarkempia vinkkejä?
Etukäteen kiitellen.
Nicaragua
8
952
Vastaukset
- Laitetaan vielä
Otsikkoon, niin löytyy googlaajillekin.
Ja kaikki ulkomaiset kotimaiset palstat on tullut jo luettua.
t. Sama kyselijä.- Man Agua
Tässä on yksi blogi, jossa kerrotaan Nicaraguasta. Kuinka muuten tänne saa Nicaragua-osaston?
http://meerijabruno.blogspot.com/ - Man Agua
Miten käytän kännykkää Nicaraguassa, jos olen siellä muutaman viikon. Ostanko sieltä Nokian?
- Man Agua
Man Agua kirjoitti:
http://www.travelblog.org/Bloggers/Hunis-ja-Paste/Trips/2978
Tämä on tältä kesältä.Miten käytän kännykkää Nicaraguassa, jos olen siellä muutaman viikon. Ostanko sieltä Nokian?
- Claro q si!
Man Agua kirjoitti:
Miten käytän kännykkää Nicaraguassa, jos olen siellä muutaman viikon. Ostanko sieltä Nokian?
Et tarvitse kannykka aostaa, vaikka ne halpoja ovatkin. Mutta takalainen kortti Claro ja Moviestar, niin paaset yhteyksiin.
- Tallinna turvallisem
Viestisi on Karibian saaret-osastolla vaikka Nicaragua eikä Bluefields ole Karibian saari. Oletko aivan varma siitä mihin olet matkustamassa?
Kyselet myös tarkempia vinkkejä. Mistä? minä en ainakaan anna mitään vinkkejä.
Eräät tutut jotka kävivät Nicaraguassa ryöstettiin heti tulopäivänä taksissa. Vannoivat että eivät koskaan palaa sinne. Eiköhön sinunkin kannattaisi harkita vaikka Tallinnaa, jos ulkomaille halajat.- Perdone
Olen ollut muutaman kerran Nicaraguassa ja tykkään systeemistä ja maisemista. Minä vannon palaavani sinne ellei kuolema korjaa ennen sitä. Mainio paikka telttailla majoittua vaikka perhemajoitukseen. Löytyy niitä hyvin edullisia petejäkin jos ei jaksa rinkkaa kantaa varustettuna telttavehkeillä. Olen vain Managuan suhteen varovainen varsinkin siellä bussiasemilla. Maailma on ihan joka kolkasta mukava kun ei odota liikoja eikä rehvastele.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682550
- 592492
- 681732
- 211512
- 201450
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91400- 151312
- 381183
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81127- 251056