Onko jollain omakohtaisia kokemuksia Hotelli Mercure Heveliuksesta Gdanskissa, mm. onko hyvä&kattava aamupala, onko huoneet siistejä yms?
Luin booking.com:ista että hotelli olisi remontoitu kokonaan tänä vuonna (jotkut kyllä valittelivat arvioissa remontista johtunutta meteliä, mutta sain sen käsityksen että olisi nyt valmis).
Miten lentökentältä on kätevin mennä ko. hotelliin - taxillako? Osaako joku kertoa mitä taxi maksaa lentokentältä vanhaan kaupunkiin (jonka lähellä hotelli on)?
Kiitos vastauksista jo etukäteen.
Hotelli Mercure Hevelius
1
380
Vastaukset
- hotellit
Itse olen yöpynyt samaisen Accor-ketjun eri hotellissa Gdanskissa (ja muuallakin Euroopassa), eli siis Novotel Gdansk Marina, kauempana keskustasta, mutta aivan meren rannalla. Ei moittimista.
Mercure Hevelius on tietääkseni myös ihan hyvä, lisäksi aivan keskustassa, jonne suora bussiyhteys taitaa olla paras, tässä aikataulut: http://www.ztm.gda.pl/rozklady/rozklad-210-11-1.html , lähdet pois rautatieaseman pysäkillä ja kävelet 300 metriä.
Taksit ovat varsin edullisia keskustassa, voin suositella. Kentälle/kentältä niitä en ole käyttänyt kun julkisliikenteen bussit toimii hyvin, lisäksi taksit veloittavat ihan virallisesti joitain kenttälisiäkin sinne päin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465397Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5561957Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens781125Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591028- 77973
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53951- 59880
- 228834
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50823Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748