SaPKo jyräsi taas

Markku Ohtava

Heinolan pojut hiljenivät taas kun HeKi hävisi Sapkolle 8-0!

Pässipaidat jyräsivät taas Talvisalossa ja kaatoivat tappioputkessa olleen HeKin selvästi 8-0! SaPKo on Mestiksen eliittiä, kaikki seuraavaan kotipeliin hurraamaan kun SaPKo latoo kiekkoa verkkoon! SaPKo! SaPKo!!!

4

139

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hirttomies

Heinolan ruoste-rauta RAVistimelle. Varmaan RAVistin lähtee täristävällä tiejyrällään hakemaan Siwasta ykköspilsenesriä korillisen ja juodaholpottaa korin tyhjäksi murheeseen ja SaPKo tuskaan yön pimeinä tunteina, kun odottaa samalla katkaistujen sähköjen ja nettiyhteyden palautumista.

Kela auttoi taas neidin maanpinnalle pienen katkon jälkeen, ymmärrettävistä syistä:)

• HeKi puto

Me osame kylä kanusta meidä geipoiki me oleme kunnon savolaisii auta tulla meitä.

Minula o kusi kaveri Lampolasa ja me ola kaiki iha homoi. Älkä haukuko meitä ni me ei hauku teitä.

PS. O se SaPko kova joukue, ei osa pelata ja silti pysy sarjasa ja minä aina pelätä että se puto ku savolinnassa kaikki muuki puto.

• Jesse U

Älä unta nää. Yksin Minä teen Sapkon verkkoon 8.

• Hirttomies

Et pysty tekemään kuin pönköttävän ja paksun hajupaalun 8:san kertaisiin verkkosukkahousuihisi, jotka ovat myös torpan peräkamarissasi ikkunalla hyttysverkkona.

Aluperin verkko oli SavoRULESin mansikkamaalla rastasverkkona, mutta kävit kaatikselta tonkimassa vanhat verkot, tehden niistä verkkosukkahousuja

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2630
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2582
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1762
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1510
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1450
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1177
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe