Syksyn tyrkykalastuskilpailut ?

tietoa etsivä

Olen kiinnostunut syksyn kalastuskilpailuista joita ainakin Haminan ja Kotkan alueella kuulemani mukaan järjestetään. Onko tarkempaa tietoa kyseisistä kisoista? Entä onko muita kisoja suomenlahdella? Kiitokset jo etukäteen asiallisista tiedoista!

6

313

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • riku a

Suomenlahden Mestari tyrskykalastuskilpailut pidetään lauantaina 24. 10 Rankin linnakesaarella. Olenpa ollut kuvioissa mukana useana vuonna, saalisvarma paikka.

Kaverini tiesi kertoa että marraskuun ensimmäisenä lauantaina olisi Haminan Kala ja Erä järjestämässä samaan paikkaan Rankkiin tyrskykalakisan. Vaikuttaa mielenkiintoiselta, joten ainakin kahdet kisat olisi käytävä tänä syksynä!

• Lohi-Jussi

Nämä kilpailut on ihan pelleilyä ja amatöörien hommaa. Muutamaa sinttiä pyydetään tohkeissaan ja sitten vielä mitättömillä saaliilla voitetaan jotain palkintoja. Kisailkaahan lapset rauhassa. Minä pyydän vähän isompia kaloja miesten vehkeillä.

"Vaikuttaa mielenkiintoiselta, joten ainakin kahdet kisat olisi käytävä tänä syksynä!"

ja läpäti lää...

• amatööri-jussi
        Lohi-Jussi kirjoitti:

Nämä kilpailut on ihan pelleilyä ja amatöörien hommaa. Muutamaa sinttiä pyydetään tohkeissaan ja sitten vielä mitättömillä saaliilla voitetaan jotain palkintoja. Kisailkaahan lapset rauhassa. Minä pyydän vähän isompia kaloja miesten vehkeillä.

"Vaikuttaa mielenkiintoiselta, joten ainakin kahdet kisat olisi käytävä tänä syksynä!"

ja läpäti lää...

Taidat kuulua niihin perho hookkaneihin jotka kumihousuihin pukeutuneena kahlaat huippukalliissa kalapaikassa. Sinut erottaa samanlaisista lajitovereista kalliiden merkkivaatteiden perusteella. Elämä on täynnä sääntöjä joita ilman ei kyseisen lajin harrastajat eivät tule toimeen. Vai onko totuus kuitenkin että ne "miesten vehkeet" ovat jalkojen välissä joita uittamalla yrität kalastaa Ruotsin rajajoella?

ja läpäti lää.........

• riku a

Kyselinpä Haminan Kalan ja Erän järjestämästä kisata joka on lauantaina 7.11.09. Lähtö molempiin kisoihin tapahtuu Kotkasta Sapokasta.

• kamera repussa
        riku a kirjoitti:

Kyselinpä Haminan Kalan ja Erän järjestämästä kisata joka on lauantaina 7.11.09. Lähtö molempiin kisoihin tapahtuu Kotkasta Sapokasta.

Saakos Rakissa kuvata kuinka vapaasti, sotilasalueesta johtuen?

• riku a
        kamera repussa kirjoitti:

Saakos Rakissa kuvata kuinka vapaasti, sotilasalueesta johtuen?

Valokuvaaminen on melko vapaata. Rankin kallioisilla rannoilla on ollut useinkin voimakkaita tyrskyjä, joten syksyisiä kuvia saaressa voi hyvinkin ottaa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2932
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      65
      2783
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1822
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1669
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1657
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1600
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      22
      1533
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1297
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1263
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1259
    Aihe