Oletko majoittunut kyseiseen hotelliin? Kerro kokemuksistasi hotellista.
Onko Bulgarialainen-ilta osallistumisen arvoinen?(AlmaToursin matka). Onko retkiä joita suosittelet. Nessebar ainakin kiinnostaisi, ilmeisesti bussilla pääsee Kultahietikolta? Kiitos etukäteen kaikista vinkeistä.
Zdravets-hotelli
1
739
Vastaukset
- netissä
Moi ! Netissä on hyvät selostukset Kultahietikon hotelleista . Ota osoite : www.almatour.fi ,sieltäpä löytyy Zdravetskin . Olin toissa kesänä siellä , puistossa lähellä keskusta. Rauhallinen ,siisti ja kaikinpuolin ihan ok .Sijaitsee päen päällä , joten jos jalkavaivoja on vähän työlästä nousta keskustasta sinne, ei kuitenkaan rappuja. Jos kaipaat vilskettä illaksi , sitä siellä ei tainnut olla.
Kyllä sen hiilien päällä tanssimisen ym katsoo ainakin kerran ,hyvä ruoka , viiniä sai litkia sen minkä vatsa ja pää salli . Kaikki kuuluvat retken hintaan .
Nessebar ...sinne on varmaan retkiäkin.Kannattaa käydä ainakin ,jos tosi vanha historia kiinnostaa.Suosittelen!Katsele näitäkin tuosta osoitteesta!
Käyhän lähellä sijaitsevassa kiveen hakatussa luostarimuseossa , matkaa n. 4 km ,kätevin tapa ,jos ei halua kävellä,on taksi. Me otimme taksin , joka vei ja haki sitten sovitun ajan jälkeen ,maksoi 20 € .Jos hintaa vertaa Varnan matkaan bussilla , onhan se kalliimpi , mutta taksi kierrätti meitä muuallakin lähiseudulla.
Kyläretkestä en oikein tykännyt ,näkihä siellä vanhoja työtapoja (viininpuristusta) vanhoja kirkkoja ,jos aika käy pitkäksi , kyllä sielläkin aika kuluu.
Kysynpä samalla. Milloin olet sinne lähdössä? Yksinkö vai seuran kanssa? Minä lähden 13.09. Kultahietikolle yksin. Jos tarvitset seuraa , olen siihen halukas .Olen siellä ollut muutamia kertoja , joten vähän tiedän ennestään. Olen eläkkeellä oleva ,tupakoimaton,rehellinen mies . Yhteyden saat suoraan :Car.lar@elisanet.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043414
- 883093
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201953- 691916
- 391898
- 221766
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341459Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337